Slabeste 2 kilograme in 15 zile!

Slabeste 2 kilograme in 15 zile!
  calendar_month        
In perioada sezonului cald ai inotat, ai facut lungi plimbari si ai mancat numai mancaruri proaspete si sanatoase.

Rezultatele s-au vazut mai bine ca niciodata. Un corp tonifiat si suplu, o rezistenta imunitara puternica si un optimism imbatabil.

Cam asa arata situatia acum trei luni de zile cand de abia venisei din concediul bine meritat.

Insa, cum poti face sa mentii rezultatele obtinute? Dieteticiana Diana Scatozza ne recomanda o dieta scazuta in calorii si sodiu.

Autoarea acestei diete sugereaza un plan alimentar cu un aport de 1300 de calorii pe zi timp de 15 zile.

Abuzul de sodiu (nu consuma mai mult de 2,4 grame pe zi) intensifica activitatea rinichilor, favorizeaza retentia de apa si poate sa provoace hipertensiune.

Ce pot sa consum?

Incepe chiar cu micul dejun. Cerealele , biscuitii sau alte produse de panificatie contin deja un aport crescut de sare.

Inlocuieste-le cu cele preparate din tarate si mai putina faina alba.

Nu te impacieta! Laptele si iaurtul, mierea sau marmelada, ceaiul si cafeaua raman in programul tau pentru slabit.

La pranz, pastele fainoase din faina integrala condimentate cu busuioc si oregano, pieptul de pui la gratar sau fileurile de peste sunt doar cateva din deliciile la care nu trebuie sa renunti.

Fructele si legumele verzi raman la putere. Acestea sunt folositoare organismului tau deoarece contin potasiu, o substanta care elimina sodiul din corpul tau.

Sucul de salata verde, sanatate pura

Iti plac legumele verzi si suculente, gustul si parfumul lor? Atunci nu-ti va fi greu deloc sa urmezi o astfel de dieta.

Sucul de salata verde preparat de tine este sarac in sodiu, un pahar contine doar zece calorii si are un gust minunat. Il poti servi si cu doua cuburi de gheata si putina menta verde.

Iata un plan simplu pentru o zi:

Mic dejun: o cafea cu o jumatate de lingurita de zahar, 200ml de lapte partial degresat, 30 g de paine toscana fara sare cu doua lingurite de miere.

Gustare: un mar verde.

Pranz: 70 g de paste din cereale integrale cu dovlecei cu ulei extravirgin de masline sau 100 g de muschi de vaca la gratar si o rosie.

Gustare: o bucata de ananas proaspat.

Cina: o supa rece preparata din verdeturi mixte cu ulei de masline si busuioc; cartofi fierti cu patrunjel verde cu fileu de pastrav la gratar.

Recomandari