Topeste grasimea prin 6 strategii!

Topeste grasimea prin 6 strategii!
  calendar_month        
Cercetarile recente arata ca lucrul cel mai important atunci cand incerci sa slabesti e numarul caloriilor si controlarea lor. Astfel, pentru o scadere in greutate optima e musai sa consumi maximum 1 600 calorii. Iata care sunt strategiile prin care poti realiza acest lucru!

1. Redu portiile acasa

Statisticile spun ca portiile s-au marit considerabil in ultimii ani, atat la restaurant, cat si in casele oamenilor. De aceea, macar acasa, redu portiile la jumatate.

2. Renunta la sucurile indulcite

Oamenii care elimina sucul dulce din dieta zilnica slabesc mai mult intr-un interval de 6 luni decat aceia care reduc caloriile din mancarea solida: aceasta este concluzia unui studiu. Cercetatorii speculeaza ca aceste calorii lichide nu sunt atat de satioase, si foamea se instaleaza apoi repede.

3. Mananca proteine la fiecare masa

Specialistii spun ca dieta zilnica ar trebui sa contina minimum 25% proteine (cam 100 g proteine la o dieta de 1 600 calorii). Proteinele mentin senzatia de satietate pe termen lung, mai mult decat carbohidratii si grasimile.

Surse excelente de proteine: pui, ton, branza, soia.

4. Incepe cu ciorba

Studiile arata ca vei manca cu aproximativ 20% mai putine calorii daca iti incepi masa cu cu o supa/ciorba, in loc sa te repezi direct la felul principal.

5. Bea sucuri de legume

Sucurile de legume, preparate in casa din vegetale proaspete, calmeaza apetitul si te ajuta sa-ti controlezi poftele.

6. Fa-ti singura sandvisurile

Pentru a sti ce si cum mananci, fa-ti singura pachetelul pentru serviciu. Calculeaza-ti caloriile si fa-ti un sandvis care sa contina maximum 400 calorii.

Recomandari