10 alegeri O.K. la fast-food

10 alegeri O.K. la fast-food
  calendar_month        
Infometata si grabita, te trezesti la tejgheaua unui fast-food. Cartofi prajiti exagerat de sarati, burgeri uriasi, bauturi carbogazoase ultraindulcite... iata 10 siretlicuri pentru a evita alegerile nesanatoase.

Care dintre noi nu a cedat vreodata in fata alimentelor "rele"? Grabita intre doua cursuri, epuizata la sfarsitul unei zile sau cedand presiunii copiilor, ajungi la fast-food. E mai bine sa-l eviti, bineinteles, dar pentru zilele in care abstinenta se dovedeste imposibila, iata 10 tips-uri pentru a limita daunele.

1.Crochetele de pui, in ciuda pesmetului lor, contin mai putina grasime decat hamburgerii. Limiteaza consumul de sosuri deoarece acestea contin multe materii grase si zahar.

2.Iti este imposibil sa rezisti in fata cartofilor prajiti? Opteaza pentru portia mica si intreaba daca se pot servi fara sare.

3. Un hamburger de vita contine 17 g de materii grase si 84 mg de sodiu. Acelasi hamburger care contine in plus 30 g de branza ajunge la 27 g de lipide si 270 mg de sodiu. Evita deci hamburgerul cu branza!

4.Alege hamburgerii normali in locul acelora cu doua sau trei etaje. In primul rand ca sunt mai usor de mancat, si apoi sunt si mai ieftini.

5. Iti place pizza? Opteaza pentru o garnitura vegetariana, cu sunca sau fructe de mare, ce contine mai putine materii grase decat produsele ce contin ardei iute.



6.Atentie la condimente: maioneza, sosul tartar si altele de acest gen maresc cantitatea de substante grase, sare si zahar a mesei tale.

7. Bea apa in locul bauturii carbogazoase. Daca nu poti, opteaza pentru o bautura dietetica ce contine mult mai putin zahar.

8.Daca iti plac dulciurile: nu uita ca iaurtul inghetat contine mai putine substante grase decat inghetata.

9.Salatele de la fast-food sunt o.k., odata ce ai pus crutoanele deoparte deoarece acestea sunt foarte grase si dulci.

10. Atunci cand mancam in viteza, inghitim alimentele intr-un ritm infernal. Mananca incet! In acest fel, vei manca mai putin si vei digera mai bine. Creierul uman are nevoie de 20 de minute pentru a decoda mesajele pe care i le trimite sistemul digestiv.

Recomandari

Newsletter Ele.ro

Give me a bit a hmmm and i will give u a bit a hmmm
  • person

    "maine sa iubeasca cel ce n-a iubit niciodata si cel care a iubit sa iubeasca maine...."

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right
Tricou Lee Cooper, M
Shop Ele.rochevron_right