Top 5 plante antiaging

Top 5 plante antiaging
  calendar_month        
Unele plante medicinale ne ajuta sa ne mentinem in top capacitatile fizice si intelectuale. Iata care sunt cele mai bune plante antiaging pline de energie!

Passiflora pentru un somn de bebelus

In caz de insomnii, passiflora este eficienta si nu creeaza dependenta. Ea actioneaza asupra centrelor cerebrale care regleaza functia somnului, calmeaza anxietatea si palpitatiile. In tinctura: varsa 50 picaturi intr-un pahar cu apa dimineata si seara, inainte de masa.

Urzica pentru libido

Frunzele de urzica maresc disponibilitatea sangvina a testosteronului, adica maresc cantitatea de testosteron din sange. Cu cat acest hormon este prezent in cantitate mai mare, cu atat libidoul este mai mare. Chiar daca acesta este un hormon masculin, el joaca totusi un rol improtant in dorinta sexuala feminina. Bea ceai de urzici de 2 ori pe zi, dar nu pe termen lung.

Centella pentru o piele ferma

Centella previne si combate imbatranirea pielii, stimuland productia de colagen si a celulelor tesutului conjunctiv. In infuzie: adauga 4 g de planta uscata in 250 ml apa fiarta, apoi lasa la infuzat timp de 10 minute. Se beau 3 cani pe zi.

Ginkgo biloba pentru o memorie de elefant

Veritabil elixir de viata lunga, ginkgo biloba este un arbore de origine chineza cunoscut pentru efectele sale benefice asupra memoriei, concentratiei si performantelor intelectuale. Ginkgo amelioreaza microcirculatia sangvina, mai ales pe cea cerebrala. Se consuma in decoct: se adauga 40 g frunze uscate intr-un litru de apa, se acopera in timpul fierberii, apoi se filtreaza. Se bea o ceasca dimineata, la pranz si seara, de preferinta dupa mese.

Ginseng pentru tonus

Ginsengul asiatic (Panax ginseng) tonifica organismele slabite, ajuta la refacerea capacitatilor fizice si intelectuale, mai ales la persoanele in convalescenta. Este o planta care ajuta corpul sa reziste mai bine la stres. In extract uscat: sub forma de capsula de 100 mg (continand 3-8% principii active). Se ia cate o capsula dimineata si una la pranz, dupa masa.

Autor: Nuage

Recomandari