Spirulina - suplimentul de vitalitate pentru toamna

Spirulina - suplimentul de vitalitate pentru toamna
  calendar_month        
Spirulina este o alga miraculoasa, ale carei virtuti sunt concentrate in suplimentele nutritive. Toamna, spirulina ne ajuta sa ne mentinem vitalitatea, sa fim dinamici si puternici, revitalizand intregul organism.

Ce este de fapt spirulina?

Spirulina este o microalga de apa dulce, foarte concentrata in nutrienti: proteine (peste 70%), aminoacizi esentiali, minerale (fier, zinc, magneziu, seleniu), vitamine (din famila B, dintre care B12, beta-caroten), omega-3 si omega-6.

Spirulina contine clorofila si SOD (super-oxid dismutaza), antioxidanti puternici. Alt avantaj: toti acesti nutrienti sunt usor absorbiti de organism, caci spirulina nu are membrane celulozice.

Efectele benefice ale spirulinei

Spirulina are un efect dinamizant general. Ea poate fi luata in cure de cate o luna, in cantitati de 2-4 g pe zi, pe stomacul gol, inainte de micul dejun.

Remineralizanta, ea amelioreaza rezistenta organismului la infectii, mareste forta si rezistenta fizica, permitand o mai buna oxigenare a muschilor. Spirulina revitalizeaza parul, pielea si unghiile.

Acizii grasi din spirulina au efect benefic asupra nivelului de colesterol din sange. Fitocianinele sale, pigmentii care ii confera culoarea verde-albastruie, intaresc sistemul imunitar. In ceea ce priveste clorofila, antiseptica si cicatrizanta, ea este un detoxifiant al organismului.

Cui i se recomanda spirulina?

Deoarece spirulina nu contine aproape deloc iod, ea poate fi folosite in cure de orice persoana, fiind recomandata in special:

sportivilor, pentru pregatirea unei probe si pentru usurarea recuperarii
femeilor insarcinate, imbogatind aportul in nutrienti
vegetarienilor, care vor gasi in spirulina o sursa de fier, proteine si vitamina B12 (prezenta doar in produsele de origine animala)
celor care merg la plaja, datorita continutului in beta-caroten, ce pregateste pielea de soare
in diete, reducand senzatia de foame

In general, se recomanda 4-6 comprimate pe zi cu spirulina, care se iau cu jumatate de ora inainte de mese, cu un pahar mare de apa. Gratie concentratiei sale de proteine si nutrienti, spirulina ii transmite un semnal de satietate creierului, ajutand astfel la reducerea apetitului si la scaderea in greutate.


Autor: Nuage

Recomandari

Newsletter Ele.ro

flashuri rapide printre aburi de alcool si fum de tigara...
  • person

    "orice va fii de acum inainte...viata va fii tot simpla si mishto:)"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right
Sinsay - Tricou - Verde
Shop Ele.rochevron_right