Carmen Bruma, supla cu struguri. Iata si alte fructe indicate in dieta!

Carmen Bruma, supla cu struguri. Iata si alte fructe indicate in dieta!
  calendar_month        
Carmen Bruma este una dintre putinele vedete din Romania care ofera sfaturi bune pentru doamnele si domnisoarele dornice sa piarda kilogramele in plus si sa fie sanatoase, suple si satule.

Pentru ca lunile de vara au ramas doar o frumoasa amintire, iar gustul pepenilor rosii se afla pe panta descendenta, Carmen Bruma propune niste fructe de toamna senzationale in cura de slabire: strugurii.


Deoarece sunt plini de zahar si au un aport caloric destul de ridicat, nu este indicat sa mananci struguri in cantitati mari, intrucat te poti ingrasa.

Ce solutie propune Carmen Bruma in acest caz: consumarea stugurilor dimineata, pe stomacul gol. Portia corecta de struguri este de 150-200 de grame, care iti furnizeaza aproximativ 150 de calorii.

Daca urmeazi programul 3 S - Sanatoasa Supla Satula, poti manca struguri (150-200 de grame) in loc de micul dejun din fructe prevazut in dieta.

Carmen Bruma prefera sa se mentina supla cu struguri negri, pentru ca au o cantitate mai mare de flavonoide (substante cu efect antioxidant). Strugurii au o puternica actiune detoxifianta, alcalinizanta, remineralizanta, tonica si antiinflamatoare.

Minunatele ciorchine de struguri contin acid elagic (efect antitumoral), resveratrol (impiedica imbatranirea prematura, combate infertilitatea, imbunatateste circulatia sangelui) si quercetina (creste imunitatea, previne aparitia cancerului).

Asa arata portia corecta de struguri recomandata de Carmen Bruma.

53671.jpg



Pe langa struguri, in dieta mai sunt recomandate si alte fructe.

Citrice, afine, banane

Fructele contin nutrienti diferiti, de aceea este indicat sa variezi consumul lor, pentru a beneficia din plin de toate substantele. Citricele sunt indicate in dieta deoarece contin vitamina C, o substanta ce accelereaza arderea grasimilor, afinele contin foarte multi antioxidanti care sparg celulele de grasime si previn formarea unui nou tesut adipos, in timp ce bananele au un continut ridicat de potasiu, ce reduce presiunea arteriala si previne bolile vasculare.

Pepene Cantaloupe

Pepenele Cantaloupe este o varietate de pepene galben, iar nutritionistii spun ca este unul dintre cele mai indicate fructe in dieta. O ceasca plina cu pepene Cantaloupe iti furnizeaza doar 55 de calorii. Pepenele are un continut foarte mic de grasimi si sodiu, dar este bogat in potasiu, acid folic, magneziu, vitamina C si vitamina A. In plus, datorita continutului mare de fibre si apa, Cantaloupe te ajuta sa fii satula timp indelungat.

Papaya

Stiai ca papaya este un fruct senzational in cura de slabire? Papaya contine o enzima denumita papaina, ce contribuie la descompunerea alimentelor. Cu papaya vei avea o digestie optima, lucru de dorit atunci cand iti propui sa scapi de kilogramele in plus.

Perele

Tarabele din piete au inceput sa se aglomereze cu fructe de sezon, printre care si pere. Profita de aceste fructe minunate, daca vrei sa slabesti! Perele au un continut ridicat de fibre si te ajuta sa alungi foamea fara sa adaugi centimetri in talie. Dintre toate fructele, perele au cel mai scazut indice glicemic.

Indiferent ce fructe alegi sa consumi in dieta, important este sa nu faci excese.

Autor: Laura Galan

Recomandari