Dieta care te calmeaza

Dieta care te calmeaza
  calendar_month        
Cu siguranta cunosti pe cineva ca ea: femeia care se ingrasa in perioadele de stres sau cea care slabeste cand da de greu. Mancatul sau abtinerea de la mancare pe fond de stres dauneaza sanatatii si siluetei.

Iata ce trebuie sa contine dieta ta pentru a fi mai calma!


Iaurt

Iaurtul este o sursa excelenta de probiotice, bacterii prietenoase ce stimuleaza sistemul imunitar si previn dezvoltarea bacteriilor periculoase, care duc la infectii. Iaurtul este bogat in calciu - important pentru dinti si oase puternice - si contine o cantitate importanta de potasiu, care binedispune. Asadar, cu un iaurt pe zi vei fi mai fericita!

Carbohidrati din cereale integrale

Carbohidratii din cerealele integrale, precum orezul brun sau pastele integrale, maresc cantitatea de serotonina din organism, care te ajuta sa lupti cu panica, anxietatea si depresia.

Oua

Ouale reduc stresul si previn panica. Ele contin vitamina D si B12, ambele actionand asupra starii de bine a organismului. Ouale sunt si o sursa excelenta de proteine.

Ceai verde

Renunta la cana cu cafea in favoarea ceaiului verde, care iti ofera atat de necesara cofeina, dar si substante antiinflamatorii care reduc tensiunea si anxietatea. Studiile arata ca 2 cani pe zi reduc riscul de cancer. In plus, ceaiul te poate ajuta sa slabesti.

Omega-3

Somon, nuci, seminte de in: toate contin omega-3, acizi grasi care fac pielea mai umflata, mai fina si mai hidratata si iti ajuta corpul sa functioneze mai bine. Acestia te hidrateaza din interior. Somonul contine si vitamina B12, care te binedispune.

Vitamina E

Vitamina E vindeca si calmeaza cand este aplicata topic, dar ea functioneaza si cand este inghitita, protejand celulele de radicalii liberi si radiatiile UV. Alimentele care contin vitamina E (migdale, avocado, spanac) previn bolile, astfel incat tu vei fi mai putin ingrijorata si stresata.

Autor: Nuage

Recomandari