Dieta gurmanda

Dieta gurmanda
  calendar_month        
Gata cu dietele triste care nu te lasa sa simti gustul delicioaselor preparate culinare! Cu dieta gurmanda nu te vei mai simti pedepsita, caci te vei bucura de o dieta ce imbina gust si volum potrivit pentru a slabi echilibrat.

Slabeste fara alimente interzise

Daca vrei sa bei un pahar de vin dupa masa: uita de fructul din desert (meniul de mai jos).
Daca vrei sa savurezi 6 patratele de ciocolata: trebuie doar ca in acea zi sa nu mai consumi alta grasime. Pentru 3 patratele: uita de fructul din desert.
Daca vrei sa mananci o felie de paine: renunta la portia de branza sau de iaurt.
Daca poftesti la o portie placinta cu mere: elimina fainoasele, branza si grasimile din acea zi.

Trucuri in dieta gurmanda

O aluna de unt, o dunga de ulei sau un varf de furculita de branza: in doze mici, lipidele franeaza absorbtia intestinala, iar glucidele sunt mai putin asimilate.
Agar-agar: foloseste acest gelifiant satios cand ti-e foame, intre mese. Pune-l in ceai sau in supa, el are gust neutru.
Consulta ginecologul: pilula contraceptiva regleaza dezechilibrele hormonale ce favorizeaza cresterea in greutate.
Consuma jumatate din ceea ce aveai intentia sa mananci si mesteca incet. Daca ti-e inca foame, ia si cealalta jumatate, dar vei fi surprinsa sa constati ca nu-ti mai e foame.
7 g de sare retin 1 litru de apa in tesuturi. Atentie!
Tine sticla langa tine: bea 1.5 litri de apa pe zi.

Micul dejun:

1 ceai sau 1 cafea neindulcita sau edulcorata, 1 felie paine integrala sau neagra, 1 varf de cutit de unt (pentru vitamina A), 1 felie sunca slaba, 1 iaurt 0% grasimi.

Din cea de-a doua saptamana de dieta adauga la micul dejun 1 fruct sau 1 mar copt cu scortisoara.

Pranzul si cina:

- Apa, ceai verde sau orice ceai nelimitat.
- Salata, 1 rosie, 25 g mozzarella / 10 ridichi rosii cu un varf de sare / jumatate de grepfrut / 1 bol supa de legume
- 2 fripturi rata (125 g) facute in tigaie, fara grasime, vinete sau ciuperci la gratar, 100 g spanac / 150 g cod cu marar la cuptor cu ghimbir si zeama de lamaie / 150 g piept pui la gratar, cartofi fierti
1 iaurt 0% grasimi / 1 fruct crud sau gatit

Din cea de-a treia saptamana, introdu 3 linguri de fainoase la pranz si la cina.

O "zi alba" pe saptamana

- Pranz: 200 g peste alb (merlan, salau, cod) sau 200 g pui + tulpina praz sau telina sau conopida + 1 para sau 1 mar
- Cina: 200 g branza alba 20% grasime + 2 iaurturi naturale + scortisoara sau miere


Autor: Nuage

Recomandari

Newsletter Ele.ro

Descopera-mi inima cu ceva...
  • person

    "incearca sa fii un om mai bun... e asa placut..."

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right
Puma chiloti de baie
Shop Ele.rochevron_right