Evita sa te ingrasi iarna - sfaturile specialistilor

Evita sa te ingrasi iarna - sfaturile specialistilor
  calendar_month        
Nutritionisti, bucatari, antrenori, autori de carti de bucate: ca si noi, si ei lupta in fiecare iarna pentru a-si pastra silueta. Iata sfaturile lor!

"Optez pentru peste gras"

Trish Deseine, autoare de carti de bucate, creatoare de retete culinare si de ciocolata in Marea Britanie:

Fac miscare! Ma imbrac bine si merg pe jos, lasa masina acasa si evit chiar si metroul. Rezultatul? Topesc grasimile imediat!

Fac plinul cu legume la fiecare masa, imi fac mereu cate o salata sau o supa si legume fierte.
Mananc peste gras (somon, sardine), proaspat sau la conserva, de trei ori pe saptamana.

"Devorez mancarea japoneza"

Elisabeth Scotto, autoare a unei carti de wellness:

Mananc mancare japoneza de doua ori pe saptamana. Supa miso, tofu, alge, peste, ceai verde: pentru o masa delicioasa si light.
Asociez leguminoase + cereale + legume la cina. E o masa completa si usoara. Exemple: mazare + orez + spanac sau ciorba de fasole (sau de orez).
Inlocuiesc zaharul cu sirop de agave sau miere in cantitati mici.

"Fac miscare de trei ori pe saptamana"

Catherine Serfaty-Lacrosniere, endocrinolog si nutritionist, autoare a cartii "Secretele alimentatiei antiinflamatorii":
Pilates, mers, bicicleta: incerc sa fac 3 sedinte de sport saptamanale.
Imi incep cina cu o supa.
Inaintea unei cine copioase rontai cateva legume crude (rosii cherry, castraveti, ridichi) si un ou fiert tare.

Fortez cu vitamina C

Julie Ferrez, antrenor sportiv:

Ma acopar bine si fac multa activitate in aer liber. Astfel imi stimulez sistemul imunitar, iar lumina imi face bine la psihic.
Consum 20 migdale pe zi. Ele sunt bogate in fibre, magneziu, vitamina E si acizi grasi benefici.
Pentru vitamina C, un aliat al siluetei, beau suc de aloe vera si mananc citrice.

"Mizez pe fibre"

Nathalie Hutter-Lardeau, nutritionist, autoarea unei carti pentru slabit:

Cand ies in oras, mananc la cina friptura si legume.
Mizez pe fibre, care imi asigura satietatea.
Practic un sport in aer liber pentru a arde calorii.

"Pregatesc totul la gratar

Helene Darroze, bucatar sef la un restaurant din Paris si la un hotel in Londra:

Incerc sa mananc la ore regulate si iau cina inainte de ora 19.
Sunt un fan al preparatelor gatite pe gratar, la foc de lemne, mai savuroase decat cele preparate la abur. Acasa folosesc un grill din fonta pentru a pregati carnea si pestele.
Mananc paine integrala la micul dejun, dar nu ma ating de ea nici la pranz, nici la cina.

Autor: Nuage

Recomandari