Mai putina grasime in 6 pasi

Mai putina grasime in 6 pasi
  calendar_month        
Ai nevoie sa slabesti?

Grasimile pun cea mai mare problema! Nu numai ca lipidele reprezinta categoria alimentara cea mai calorica, dar, in plus, ele se ascund in numeroase alimente, si cu preponderenta in alimentele gata preparate (mancaruri, biscuiti, branzeturi).

Cum sa mananci mai putin gras? Urmeaza cele 6 lectii!

Lectia 1

Revino la produsele de baza, naturale si netransformate. Trebuie sa stii ca 70% din aporturile de grasime provin din grasimi ascunse.

Cum este dificil sa citesti toate etichetele produselor pe care le cumperi in cautarea grasimilor ascunse, principalul nostru sfat este sa revii la produsele de baza naturale (netransformate). Evita alimentele "de-a gata", gateste tu ca sa stii exact ce se afla in mancare.

Lectia 2

Privilegiaza carnea de vitel, de pasare, sunca, vanatul si porcul (partile slabe, doar la gratar) in detrimentul mezelurilor si carnii grase (de porc si de miel).



Lectia 3

Consuma iaurturi naturale sau cu 0% materii grase, in detrimentul cremelor desert.

Lectia 4

Mananca branzeturi de consistenta moale, care contin mai putine grasimi, fata de cele tari, bogate in materii grase.

Lectia 5

Cumpara legume proaspete de la producatorii locali, in detrimentul legumelor semi-preparate.

Lectia 6

Privilegiaza painea alba, completa sau cu cereale, in detrimentul painii industriale, foarte procesate si cu multe adaosuri.

Recomandari