Nutritie pentru o minte agera

Nutritie pentru o minte agera
  calendar_month        
Influenteaza capacitatea noastra de concentrare ceea ce consumam zi de zi?

Raspunsul poate fi unul afirmativ atat timp cat vom urma un regim alimentar adecvat.

Nutritionistii afirma ca mancarea si suplimentele pot sporii capacitatea de concentrare, memoria si functiile creierului.

O dieta ehilibrata in alimente sanatoase vor marii toate aceste calitati, iar tu vei fi uimita de energia pe care o vei avea.

Cafeaua

Cofeina pe care o contin boabele de cafea pot fi o sursa bogata pe energie pentru tine. Consumata dimineata te va ajuta sa te trezesti mai repede si sa ai o dispozitie buna pentru intreaga zi.

Cofeina se mai regaseste in ciocolata neagra, unele suplimente alimentare si bauturi energizante.

O canuta de cafea nu prea concentrata te va ajuta sa te concentrezi mai bine si sa fii mai eficienta.

Proteinele si functiile creierului

Marele beneficiu al proteinelor este reprezentat de faptul ca ofera o senzatie de satietate de lunga durata.

Carbohidratii si grasimile intra in planul secundar.

Daca vei urma o dieta alimentara in care sa incluzi si proteinele vegetale vei putea sa sporesti functiile sistemului tau nervos.





Pestele

O sursa de proteina benefica este pestele. Acizii grasi de Omega 3 sunt substante esentiale pentru creierul tau ce previn atacurile cerebrale si dementa.

Cei aflati in recuperare si au probleme cu recuperarea mentala, omega 3 este substanta care are rolul de recapatare a capacitatii optime a memoriei.

In plus aceasta mai imbunatateste functiile sistemului circulator.

Ciocolata si nucile

Nucile si semintele contin in general foarte multi antioxidanti. Acestia sunt meniti sa creasca procesele cognitive ale creierului nostru.

Avocado si cerealele

Orice organ din corpul nostru depinde de presiunea sanguina. Mai mult decat toate celelalte, creierul si inima au nevoie ca presiunea sanguina sa se realizeze in parametrii normali.
Mananca in fiecare zi fructe si cereale integrale.

Avocado este prieten cu inima ta, iar studii americane au demonstrat faptul ca acesta ar avea capacitatea sa imbunatateasca functiile celulelor nervoase.

Cerealele contin fibre si vitamina E benefice fluxul sanguin din organismul tau.

Afinele

Experiente pe animale au aratat ca substantele din afine pot actiona ca o bariera impotriva stresului.

Acestea mai imbunatatesc functiile motorii, functiile de concentare si memorare.

Vitaminele B, C, E, beta-carotenul si magneziul

Inainte de a lua orice supliment nutritiv trebuie sa consulti medicul. Daca acesta iti da acceptul abia atunci poti sa-i sugerezi alegerea.

Cele bazate pe extracte naturale de ginko biloba sau ginseng vor ameliora problemele legate de puterea de concentare.

Recomandari