8 motive pentru care nu slabesti

8 motive pentru care nu slabesti
  calendar_month        
Stim cat de important este sportul pentru sanatatea noastra. Ce se intampla insa atunci cand eforturile noastre la sala de sport nu au rezultatele asteptate?

Orice tip de miscare este binevenit, insa exista anumite antrenamente fizice care functioneaza mult mai bine decat altele.

Pe langa miscare, exista si alti factori care ne impiedica sa slabim si sa avem un corp puternic si tonifiat.

Iata mai jos cateva motive pentru care sportul nu te ajuta sa slabesti:

Nu te antrenezi suficient. Daca mergi la sala in mod constant de cateva luni, atunci este momentul sa schimbi intensitatea antrenamentelor. Pe masura ce te antrenezi, organismul uman se adapteaza la noile schimbari, iar antrenamentele pot deveni ineficiente.

Vei arde mai putine calorii, iar organismul nu mai este stimulat. Este astfel important sa schimbi din cand in cand tipul de exercitii pe care le realizezi. Este astfel recomadnat sa incerci alt tip de antrenament, de intensitate si durata diferite.

Iti soliciti organismul prea mult. Atunci cand vrei sa slabesti si mergi constant la sala de sport, este foarte posibil sa exagerezi cu miscarea.

Daca esti o persoana care se antreneaza in fiecare zi si nu pierde nicio ocazie de a face miscare, s-ar putea ca in acest fel sa iti distrugi musculatura.

Daca te simti obosita tot timpul, ai dureri de cap inexplicabile sau suferi de insomnie este foarte posibil sa exagerezi cu sportul.

Pentru a remedia situatia, ia pauza cateva zile de la antrenamentele solicitante. Acest lucru poate fi dificil pentru o persoana hiperactiva, insa in acest fel organismul va beneficia de aceasta pauza si isi va recupera energia. Incearca sa dormi mai mult si sa consumi alimente nutritive.

Nu ai schimbat dieta. Sportul este un lucru extraordinar pe care il poti face pentru corpul tau, insa daca nu ai o dieta corespunzatoare, nu vei slabi asa cum iti doresti.

Alimentatia corespunzatoare este foarte importanta pentru sanatate, iti ofera energia de care ai nevoie pentru a indeplini toate sarcinile zilnice. Daca antrenamentul tau nu are niciun rezultat, incearca sa iti programezi mai bine mesele. Daca mananci prea mult, incearca sa mai reduci din alimentele care nu iti ofera niciun beneficiu.

Si daca mananci mai putin este posibil ca antrenamentele tale fizice sa nu aiba rezultatele asteptate pentru ca nu vei mai avea energia suficienta. Adauga in alimentatia ta produse naturale si evita dulciurile, grasimile si sarurile.

Faci doar exercitii cardio. Cardio este un tip de antrenament foarte eficient in arderea caloriilor, insa pentru rezultate bune trebuie sa faci si exercitii de forta si flexibilitate.

Daca te limitezi doar la antrenamentele cardio, vei arde calorii si iti vei intari sistemul cardiovascular, insa nu vei lucra musculatura. Incearca sa incluzi in programul tau de sport si antrenamentele cu greutati. in acest fel vei arde caloriile mult mai repede, iti vei contura muscii si iti vei intari osatura.

Te rasfeti cu mancare. Dupa antrenamentele de la sala de sport, te recompensezi frecvent cu alimente interzise, precum pizza sau ciocolata. In acest fel vei anula insa toata munca depusa la sala.

Incearca sa evaluezi continutul energetic al alimentelor. Daca ai pofta de ceva dulce incearca produse cu un continut caloric mai mic. Poti opta si pentru un patratel de ciocolata neagra.

Faci prea multe lucruri odata. Din pacate, rezultatele antrenamentelor la sala de sport nu apar peste noapte. Este nevoie de timp si perseverenta pentru a-ti atinge telurile. Atunci cand mergi la sala, incearca sa ai rabdare. Schimbarile pe care le faci in stilul de viata trebuie sa fie pe lunga durata.



Programeaza-ti eficient timpul si modul in care il petreci la sala de sport. In acest fel vei evita accidentarile sau oboseala. In acelasi timp, organismul tau se va adapta mult mai bine schimbarilor si in timp va da rezultatele asteptate.

Nu te odihnesti suficient. Daca ai un program incarcat, iar singurele ore libere sunt dimineata, atunci somnul tau va avea de suferit. Odihna insuficienta poate afecta in mod negativ eforturile tale la sala de sport.

Lipsa somnului duce la pofte alimentare incontrolabile, ceea ce favorizeaza cresterea in greutate, chiar daca mergi la sala de sport. Lipsa somnului te va priva de energia de care ai nevoie pentru a efectua exercitiile fizice.

Incearca sa iti programezi mai bine orele de somn si pe cele de antrenament. Ai grija sa fii odihnita inainte de a merge la sala de sport. Hidrateaza-te si consuma alimente nutritive.

Stai toata ziua. Mergi la sala regulat, insa ceea ce faci cu restul timpului este foarte important. Daca dupa o sesiune intensa de exerciti fizice te asezi in fata televizorului, poti anula toate eforturile de la sala de sport. Incearca sa fii mai activ, chiar si atunci cand ajungi acasa. Joaca-te cu animalul de companie, fa curat prin casa, gateste.

Autor: Mihaela Rotaru

Recomandari

Newsletter Ele.ro

Silueta II
  • person

    "aici veti putea gasi informatii despre cum sa slabiti!"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right