Cum sa eviti 3 greseli in dietele de vara

Cum sa eviti 3 greseli in dietele de vara
  calendar_month        
Ai renunatat la chips-uri si la ciocolata si mananci salate in fiecare zi, dar blugii sunt inca prea mici - nu e cinstit! Nu intra in panica, tips-urile acestea te vor ajuta sa-ti dai seama unde gresesti si cum sa procedezi corect.

Gandul ca se apropie sezonul de facut plaja le streseaza pe 4 femei din 5, de aceea cam toate dintre noi incercam sa mai dam jos cateva kilograme in plus. Problema e ca ai putea sa renunti la macarurile tale preferate si sa-ti sabotezi si dieta in acelasi timp. Iata cum sa eviti cele mai mari 3 probleme.

1. Renunti la mancarea calda de la pranz in favoarea salatelor

Dupa parerea ta, cald si greu de digerat inseamna multe calorii si verde si rece inseamna sanatos si bun pentru silueta, nu? Gresit!

Multe salate ce par inocente sunt pline de grasime si calorii, incat mai bine ti-ar fi daca ai manca un hamburger sau o pizza. Nu presupune in mod automat ca salata reprezinta o optiune sanatoasa!

Orice care contine crutoane, dressing-uri, salata de cartofi sau branza va contine probabil si mai multe calorii decat un sandwich normal. Deci, cere intotdeauna sa ti se aduca dressing-ul separat ca sa poti tu sa-ti pui cat consideri.

Si nu te gandi mereu ca o alternativa calda si satioasa o sa-ti strice planurile de bikini! Chiar dimpotriva, un cartof copt cu ton sau o mancare de fasole este incredibil de satioasa si nu foarte calorica. Renunta la unt, adauga salata si nu te vei alege decat cu 450 de calorii.

2. Adopti o dieta cu care mori de foame

Ignora promisiunile de genul "Slabeste cu un numar in doua zile!". Dietele pentru bikini care par prea bune pentru a fi adevarate de obicei chiar asa sunt!

Cand corpul tau suspecteaza ca mori de foame, el inmagazineaza grasime in plus pentru a putea supravietui mai mult timp intr-o situatie reala de infometare.

O femeie are nevoie in mod normal de 1200 2000 de calorii pe zi. Sa nu scazi niciodata sub aceasta valoare! Dietele extreme duc adesea la un ciclu de infometare si apoi de excese, care poate incetini metabolismul.

Aceste diete cu efect yo-yo se joaca cu metabolismul tau, facandu-ti si mai grea sarcina de a slabi!

3. Alegi gresit "caloriile reci"

Vara nu e vara fara inghetata, insa alege-o pe cea buna si vei putea ramane slaba. Multi fabricanti fac acum versiuni low-fat ale produselor originale bogate in grasimi.

In loc de inghetata, baga niste fructe la congelator (banane, capsuni, afine) si mananca-le odata inghetate. Ele iti vor satisface potfa de dulce cu putine calorii.

5 moduri de a slabi fara sa vrei

O ora de mers prin magazine in cautarea unui costum de baie va arde 120 de calorii.

O jumatate de ora petrecuta proband costumele de baie va arde 100 de calorii.

In vacante, foloseste bicicleta pentru a te deplasa: vei arde 400 de calorii pe ora daca vei pedala adevarat!

Pedalarea la hidrobicicleta in ape putin adanci arde 18 calorii pe minut.

Dansul arde pana la 600 de calorii pe ora, insa nu bea un cocteil cremos apoi!

Recomandari