Dieta cu cocos

Dieta cu cocos
  calendar_month        
Studii au demostrat ca cei care consuma ulei extras din fructul de cocos sunt supusi mai rar la problemele create de kilogramele in plus.

Cei care au gandit aceasta dieta afirma ca grasimile acestui fruct tropical se metabolizeaza diferit de celelalte grasimi.

Aceasta distinctie este datorata de faptul ca acest ulei vegetal nu creeaza depozite de grasimi in organism, ci este folosit imediat ca energie.

De asemenea, specialistii au arata ca aceasta grasime vegetala creste functiile metabolismului.
Alte proprietati ale acestui ulei mai sunt legate de beneficiile pe care le aduce functiei glandei tiroide si a stomacului.

Uleiul de cocos mai este indicat si ca adjuvant in unele tratamente contra afectiunilor virale.

Atentie! Dieta nu este recomandata celor care sufera de boli cronice si carente de substante in organism.

Exita trei faze principale ale dietei cu cocos. In oricare dintre aceste faze ale dietei se consuma cate doua sau trei linguri pe zi de ulei de cocos. Acesta se mananca incorporate la dressingurile sau sosurile unor salate.

Faza 1

Prima faza cuprinde cateva gustari pe zi timp de 21 de zile si se bazeaza pe un nivel scazut de proteine. Cerealele, dulciurile si multe dintre fructe trebuie evitate in aceasta perioada.

Faza 2

Aceasta faza se bazeaza pe o serie de sucuri naturale de fructe si legume care iti vor detoxifica organismul. Fibrele vegetale sunt cunoscute pentru efectele interne de detoxifiere a organismului.

Colonul este in principal cel care strange o cantitate considerabila de toxine.

Faza 3

Dieteticienii introduc in aceasta faza, consumul de carohidrati(totusi, unul redus).

Asadar, vei putea consuma cereale, unele fructe si vegetale cu amidon.

Faza 4

Aceasta etapa se refera strict la mentinerea echilibrului kilogramelor obtinut pana acum.

Iata un plan simplu de alimentatie:

Mic dejun: Un ou si o bucatica de bacon facute pe teflon cu putin ulei de cocos, 6 nuci.

Pranz: Salata de spanac cu bucati de avocado.

Gustarea de seara: Telina cu branza de capra.

Cina: Peste la gratar cu orez brun cu salata de cruditati si ulei de cocos.

Inainte de culcare: 12 samburi de migdale.

Recomandari