Dieta de 1500 de calorii

Dieta de 1500 de calorii
  calendar_month        
Este pur si simplu precursoarea dietelor. Determina arderea rezervelor de grasime si pune in acord consumul de calorii cu consumul de energie.

Un adult are nevoie de 2500-3000 calorii zilnic, reducand nivelul de calorii se reduce greutatea.

Este garanatata mentinerea noii greutati daca dupa terminarea dietei se mentine numarul de 1900 calorii zilnic.

Care sunt riscurile?

Te poti descuraja dupa prima saptamana, daca esti o persoana care consuma amidon (paine, cartofi).Vei incepe sa slabesti vizibil la sfarsitul celei de-a doua saptamani, asa ca ia in calcul posibilitatea si nu te descuraja.

Elemente de baza in aceasta dieta: pui, paine, mar, lapte.

Mic dejun: 1 pahar de lapte degresat sau semidegresat, 1 felie de paine prajita cu unt sau 1 bol cu lapte degresat si 2-3 linguri de cereale; 1 fruct.



Pranz: 250 g legume fierte sau crude, preparate sub forma de salata, cu 1 lingura de ulei de masline. Carne de peste sau pui pana in 100 grame, fiarta sau fripta, 1 fruct, 1 felie de paine integrala.

Gustarea: 1 infuzie cu ceai, fara zahar, 1 felie de branza proaspata sau 1 iaurt, 1 fruct, dar nu banana.

Cina: 150 g jambon sau peste, salata verde, 1 fruct.

Trei zile pe saptamana se pot manca cartofi fierti. Dieta este benefica oricarei persoane sanatoase.

Cate kilograme se pierd? 5 kg in prima luna iar dupa aceea kilogramele se vor pierde mai lent.

Recomandari