Dieta friendly fast-food

Dieta friendly fast-food
  calendar_month        
Cu totii stim cat de rau poate face organismului mancarea prajita, excesul de zahar si cel de grasimi.

Nu ai cum sa nu fii observat cum de la o zi la alta creste nivelului persoanelor obeze si diabetice.

Cauza?

Lipsa tot mai acuta de timp i-a impins pe oameni sa apeleze la solutii practice si rapide. Astazi, din ce in ce mai putine persoane isi petrec timpul in bucatarie.

Efectul?

Majoritatea luam pranzul sau cina in oras si mai mult de jumatate sar in timpul saptamanii peste micul dejun. Acesta este, la randul lui, cauza infometarii si a excesului de alimente de la pranz.

Nutritionistul Hope Warshaw ne indruma

"Daca esti la dieta nu trebuie sa renunti la toate mancarurile tale preferate", afirma Hope Warshaw, autorul cartii "Ce sa mananci cand iesi in oras".

Conform afirmatiilor exista cateva produse tip fast-food pe care le poti manca. Acestea contin mai putine calorii si pot fi consumate de cei care sunt dependenti de junk food .

Iata cateva dintre ele:

Salata de pui cu laptuca verde si sos dietetic



Parfait din iaurt de fructe cu granule de cereale

Omleta cu bucati ciuperci si sos de rosii.

Rulouri din carne de curcan.

Pateuri cu branza.

Sandwisch din carne de vaca cu castraveti acrii si ceapa

Shaorma din carne de pui, varza verde, castraveti acrii, sos de usturoi, sos de rosii si sfecla rosie.

Sandwisch din piept de pui pane cu salata verde si rosii.

Spaghetti cu sos Marinara

Pizza quarto formagi (pizza din patru tipuri de branza)

Aripioare de pui glazurate nepicante

Recomandari