Dieta fulger de o saptamana

Dieta fulger de o saptamana
  calendar_month        
Dupa indelunga pauza de dieta si desfat culinar, sarbatorile au fost pentru tine un moment in care ai mancat pe saturate sarmalute delicioase, carnaciori si salate cu maioneza.

Acum nu au ramas decat cateva kilograme in plus, care-ti dau batai de cap.

Dieta fulger si ai gasit solutia!

Nu este cazul sa-ti creezi din nou complexe! Dieta fulger de o saptamana te va ajuta sa scapi de 4 kilograme.

Reechilibreaza-ti metabolismul cu ajutorul consumului crescut de legume si fructe. Salata este elementul cheie cu care vei putea slabi, insa combinatia nu trebuie sa depaseasca mai mult de doua legume.

La aceasta vei putea adauga putin ulei de masline presat la rece. O bautura care te va ajuta sa slabesti este ceaiul verde pe care il vei putea inlocui si cu ceiuri, insa cu exceptia celor care au efect calmant.

Acesta trebuie consumat cat mai fierbinte posibil pentru a transpira si consuma caloriile acumulate la cina.

Iata planul alimentar pentru cele 7 zile

Luni

Dimineata: o jumatate de ceasca cu suc de portocale; un ou; o felie de paine; o jumatate de ceasca iaurt; un ceai cald neindulcit.
Pranz: 150 g de ton (daca e din conserva, scurgeti bine de ulei); salata de legume cu o lingurita de maioneza si o lingurita de smantana; un ceai cald.



Gustare: o ceasca de iaurt.
Seara: 180 g carne de pui fiarta; salata de legume cu o lingura de ulei de masline; un mar mic; un fierbinte.

Marti

Dimineata: o portocala; un mic bol cu cereale fara zahar; o jumatate de ceasca de iaurt; un ceai cald.
Pranz: 160 g de carne de pui fiarta; salata de legume; o felie de paine; o jumatate de ceasca de iaurt; ceai cald.
Gustare: o jumatate de ceasca de salata de morcovi si telina (facuta cu o lingurita de ulei).
Seara: 200 g de ton; salata de legume fierte; o piersica; un ceai cald.

Miercuri

Dimineata: o jumatate de grapefruit; 50 g de branza; o ceasca de iaurt; o felie de paine.
Pranz: omleta cu ciuperci (doua oua si o jumatate de ceasca cu ciuperci); salata de legume; o felie paine; o jumatate de ceasca cu smantana; un ceai cald.

Gustare: doua mere.
Seara: un ou fiert tare; salata de legume cu o lingura de ulei de masline; o portocala.

Joi

Dimineata: o piersica; un mic bol cu cereale fara zahar; o jumatate de ceasca de smantana; un ceai
Pranz: 100 g de branza; salata de legume cu doua linguri de ulei de masline; o felie de paine; o jumatate de ceasca de smantana.
Gustare: O portocala.
Seara: 200 g de ton; salata de legume; o jumatate de ananas; un ceai fierbinte.

Vineri

Dimineata: o jumatate de ceasca cu suc de portocale; un ou fiert tare; o felie de paine; o jumatate ceasca cu iaurt; un ceai cald.
Pranz: 150 g de ton; o felie de paine; o jumatate de ceasca cu smantana.
Gustare: un mar.
Seara: 150 g carne de pui fiarta; salata de legume cu o lingura de ulei de masline, un ceai.

Sambata

Dimineata: o jumatate de grapefruit; un bol de cereale fara zahar; o jumatate de ceasca cu smantana; ceai cald.
77284.jpg


Pranz: 100 g de branza; salata de legume; o felie de paine; o ceasca cu iaurt.
Gustare: o piersica cu o ceasca de iaurt.
Seara: 200 g ficat de pasare fript; salata de legume; o portocala; un ceai fierbinte.



Duminica

Dimineata: 50 g de branza; un ou fiert tare; o felie de paine; un ceai cald.
Pranz: 200 g de ton, doua rosii, o felie de paine, 50 g cascaval.
Gustare: o portocala.
Seara: 150 g de carne de pui fiarta; salata de legume cu o lingura de ulei de masline; o jumatate grapefruit; un ceai fierbinte.

Recomandari