Dieta pentru 1 Mai

Dieta pentru 1 Mai
  calendar_month        
Se apropie weekendul de 1 Mai si speri ca va fi suficient de cald cat sa ai curaj sa faci o baie rapida in mare.

Insa un gand nu-ti da pace. Inca nu ai silueta pe care ti-o doresti pentru aceasta vara.

Nu te ingrijora.

Poti tine aceasta dieta de 3 zile si vei arata sigur mai bine.

Este detoxifianta, usoara si nu impune lucruri drastice organismului, asa ca nu te vei simti nici epuizata si nici nu te vei confrunta cu binecunoscutele dureri de cap specifice dietelor fulger.


Prima zi
Micul dejun: - ceai fara zahar (250 ml), 1 felie pomello, 1 felie toast prajit cu 1 lingura fasole batuta
Pranz: - 1 felie toast prajit cu 1 bucata de salau la gratar (200 gr), stropit cu zeama de lamaie, 1 iaurt slab
Cina: - 1 salata de 250 gr (1 morcov, jumatate telina, 1 rosie, jumatate castravete, suc lamaie, putina sare, 75 ge cascaval ras), 200 gr pui la gratar

A doua zi
Micul dejun: - ceai fara zahar (250 gr), 1 ou fiert tare, asezonat cu mustar si otet, 1 frunza mare de salata verde, 4 linguri porumb fiert
Pranz: - 1 felie toast prajit unsa cu putin usturoi si 1 felie subtire de rosie, 1 felie friptura slaba de vita cu busuioc tocat deasupra, mustar condimentat
Cina: - 1 portie (250 gr) fasole verde sote cu 1 piept de pui la gratar, 2 mere verzi

A treia zi
Micul dejun: - cafea fara zahar sau cu zaharina/ ceai fara zahar (250 gr ceai/150 gr cafea), 4 linguri musli, 1 banana mica
Pranz: - 1 portie supa de broccoli (350 ml), 1 file de pastrav, 2 morcovi rasi
Cina: - 6 linguri orez cu legume, 200 gr ton in suc propriu, 1 frunza mare de salata creata

Pestele ajuta in procesul de detoxifiere, carnea slaba mentine nivelul proteinelor in cote normale, oul fiert, prin continutul sau ridicat in bilineurina, ajuta la reglarea sistemului cardiovascular si a sistemului nervos.

Recomandari