Dieta si foamea sunt sinonime? Fals!

Dieta si foamea sunt sinonime? Fals!
  calendar_month        
"Desi ma infometez si fac miscare, totusi kilogramele nu se dau duse". Cat de des auzim aceste cuvinte de la cele care tin dieta!

Da, stim ca muncesti din greu, adesea prea mult pentru a slabi. Una din cele mai mari greseli pe care le poti face atunci cand vrei sa slabesti e sa te concentrezi pe lucruri imposibile: promisiuni false, trucuri nedovedite, mituri false in privinta dietelor.


O dieta echilibrata, bine facuta, poate sa nu fie "sexy" sau usoara, dar macar nu-ti va sabota succesul in procesul de slabire.

Iata care sunt cele mai comune mituri false despre diete si slabire!

Mitul 1: Poti slabi 5 kilograme in 2 saptamani

Probabil ca poti slabi 5 kilograme in doua saptamani cu o dieta extrema, dar te vei simti groaznic, iar multe dintre kilograme vor reveni odata ce vei incepe sa mananci in mod normal.

Pentru a slabi cu adevarat o jumatate de kilogram trebuie sa elimini 3 500 de calorii - cantitatea continuta intr-o jumatate de kilogram de grasime - prin reducerea alimentatiei si sporirea activitatilor fizice.

Daca tai 500 de calorii (sau tai 300 din alimentatie si arzi 200 prin exercitiu) in fiecare zi a saptamanii, vei slabi aproximativ un kilogram pe saptamana. Si pierderea in greutate va fi reala!

Mitul 2: Daca faci sport, poti sa mananci cat vrei!

Cu exceptia cazului in care faci sport ca un atlet olimpic, pentru a pierde in greutate va trebui in continuare sa contabilizezi cate calorii mananci. Caloriile ce intra se aduna mult mai repede decat caloriile ce ies din sistem.

Gandeste-te la acest lucru: doua prajituri medii te costa aproximativ 400 de calorii. Pentru a arde 400 de calorii, o persoana trebuie sa mearga sau sa alerge 6 kilometri.

Mitul 3: Dieta si foamea sunt sinonime

Daca tai din calorii aleatoriu, atunci probabil ca vei simti foamea. Pe de alta parte, daca iti planifici ziua astfel incat sa-ti asiguri satietatea cu alimente nutritive la fiecare trei sau patru ore, te vei simti destul de satula cu semnificativ mai putine calorii. Include in mesele zilnice o sursa de proteine slabe (lapte degresat, curcan) si fibre (hummus, morcovi).

Autor: Nuage

Recomandari

Newsletter Ele.ro

ceva amuzant
  • person

    ""ce nu te distruge te face mai puternic"-nietzsche"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right