FitCurves - fara oglinzi, fara machiaj, fara barbati

FitCurves - fara oglinzi, fara machiaj, fara barbati
  calendar_month        
FitCurves, cea mai mare franciza de fitness din lume, si-a deschis pe 3 octombrie cel de-al doilea club in Romania in Ghencea Business Center, din zona Drumul Taberei.

Clubul, dedicat exclusiv femeilor, are un concept unic prin care un program de exercitii fizice de numai 30 de minute lucreaza fiecare grupa de muschi.


Programul de exercitii FitCurves are toate componentele pentru a garanta succesul: incalzirea si relaxare, aerobic, exercitii pentru forta si stretching.

Circuitul de exercitii contine aparate hidraulice pentru forta atat pentru partea superioara, cat si inferioara a corpului, dar si suprafete pentru aerobic unde ritmul poate incetini.

Nu exista greutati cu care sa se lucreze si intregul echipament e sigur si usor de folosit de catre orice femeie, indiferent de varsta. La nivel global, clientele FitCurves au varste cuprinse intre 12 si 105 ani!

Odata ce au intrat in cerc, clientele petrec cate 30 de secunde la fiecare aparat sau spatiu pentru aerobic, in timp ce muzica facuta special pentru club te anunta cand e timpul sa schimbi aparatul.

Programul are toate elementele de care ai nevoie pentru a arde calorii, a creste rezistenta cardiovasculara, pentru a defini masa musculara si a intensifica ritmul metabolismului - toate in numai 30 de minute.

Insa, inainte de a intra in circuit, fiecare abonata beneficiaza de o analiza a conditiei fizice, astfel incat se pot identifica nevoile ei, restrictiile si se poate intocmi programul optim de exercitii.

Mai mult decat atat, la fiecare vizita intr-un centru FitCurves din orice loc al lumii, antrenorii vor putea adapta programul de lucru individual, datorita unui card de membru ce contine informatii cu privire la starea de sanatate si istoricul de exercitii lucrate de fiecare persoana.

Echipa de management FitCurves Drumul Taberei a urmat cursuri de training in Marea Britanie pentru a putea instrui mai departe antrenorii centrului, astfel incat acestia sa se familiarizeze cu programul si sa invete cum sa dozeze efortul clientelor pentru un efect maxim, corelat insa cu starea de sanatate.

Membrele clubului din intreaga lume au ajuns la un slogan neoficial care reflecta cel mai bine cultura FitCurves: "fara machiaj, fara barbati, fara oglinzi".

53588.jpg



Studiile dezvoltate de compania mama din Statele Unite au aratat ca femeile isi doresc sa mearga la fitness fara a fi inhibate de barbati, de oglinzi si fara sa se simta constranse sa poarte machiaj. Astfel, centrul devine un loc intim, cu o comunitate stransa care le ofera clientelor un spatiu in care sa se simta bine in pielea lor. Iar aici s-a dovedit a fi cheia succesului.

La nivel mondial, FitCurves s-a remarcat ca franciza cu cea mai rapida evolutie din istorie. Daca McDonald's a deschis 6.000 de francize in 25 de ani, FitCurves a atins acelasi numar in doar 7 ani! Primul centru a fost deschis in 1992, iar in cei aproape 20 de ani a ajuns la aproape 10.000 de centre de fitness in 85 de tari.

Prima sala Curves a fost deschisa in 1992, iar in 20 de ani de activitate, compania americana a ajuns sa fie cea mai mare franciza de fitness din lume. in prezent are aproximativ 10.000 de sali de fitness deschise in 85 de tari, ce ofera servicii catre 4 milioane de membri. Bazat pe un concept de fitness revolutionar dedicat exclusiv femeilor, ofera un program de exercitii unic in lume, de numai 30 de minute, ce combina folosirea aparatelor hidraulice, aerobic si streching. in Europa de est compania a intrat sub numele FitCurves.



77523.jpg



Curves - din Texas pana in Romania

Prima sala de fitness Curves* a fost infiintata in 1992 de Gary si Diane Heavin, in Harlingen, Texas. Cei doi au dezvoltat conceptul inovator numit fitness in 30 de minute, care combina exercitii de forta si cardio, folosindu-se de forta aparatelor hidraulice, sigure si eficiente in acelasi timp.

Succesul imediat pe care l-a avut prima sala deschisa a dovedit ca femeile simteau nevoia unui alt tip de sala de fitness, care sa se adreseze nevoilor lor, intr-o atmosfera destinsa, fara machiaj, fara barbati, fara oglinzi. Curves este prima sala de fitness din lume destinata exclusiv femeilor.

Prima sala de fitness Curves deschisa in regim de franciza a fost in Paris, Texas, in 1995. De aici, ritmul de crestere al numarului de sali Curves a avut o evolutie uimitoare, uneori dublandu-se de la un an la altul. Daca McDonald's a deschis 6.000 de francize in 25 de ani, Curves a atins acelasi numar in doar 7 ani.

Curves este franciza cu cea mai mare crestere din istorie si cea mai mare franciza de fitness din lume, avand in prezent aproape 10.000 de centre in 85 de tari care deservesc aproximativ 4 milioane de cliente.

Programul Curves de 30 de minute presupune parcurgerea unui ciclu de lucru cu 8 aparate hidraulice si 8 zone de aerobic. La sfarsitul celor 30 de minute, o clienta poate sa fi consumat pana la 500 de calorii.

Curves te indeamna sa descoperi puterea de a te uimi. Femeile sunt mult mai puternice decat cred si, daca incearca, pot avea rezultate excelente cu mai putin efort.

Curves creaza un context, dar controlul este preluat de femei, iar rezultatele finale sunt uimitoare.

* in Europa de Est, compania Curves a intrat sub numele FitCurves.

77522.jpg

Recomandari