Mai multe proteine = mai multe kilograme pierdute

Mai multe proteine=mai multe kilograme pierdute
  calendar_month        
Nu renunta la proteine atunci cand tii o dieta. Acestea te pot ajuta sa reduci tesutul gras din organism si nu pe cel musculos. Potoleste-ti foamea br? Un studiu realizat pe 19 persoane supraponderale, care au tinut un regim bazat in propotie de 30% pe proteine, au scazut in greutate in jur de 11 kilograme, dintre care 8 kilograme tesut gras. In mod surprinzator, acestia au consunat cu 441 mai putine calorii pe zi, fata de perioada in care au urmat un regim bazat pe 15% proteine. Studiul a dovedit si faptul ca proteinele pot reduce pofta de mancare intr-un mod in care carbohidratii si grasimile nu o pot face. Alege proteinele sanatoase Unul din amino-acizii proteineleor este responsabil de mentinerea masei musculare si de eliminarea tesutului gras. 24 de femei care au consumat 107g proteine zilnic au pierdut un kilogram in plus din tesutul gras fata de alte 24 de femei care au consumat doar 57g proteine zilnic, intr-o perioada de 4 luni. Ambele grupuri au avut o limita de 1700 de calorii pe zi. Un alt studiu a descoperit ca proteinele refac si intretin masa musculara atunci cand numarul de calorii din alimentatie este scazut. Trebuie mentionat faptul ca proteinele din grasimile animale pot fi o sursa de probleme cardiace si crestere in greutate. De aceea, alimentele bogate inproteine trebuie alese cu grija. Va prezentam in continuare cateva alimente bogate in proteine sanatoase pentru organism: Tofu; Branza; Lapte dietetic; Mozzarella; Ouale fierte; Cus-cus fiert.

Recomandari