Poti sa te simti mai supla pana maine. 5 trucuri care functioneaza!

Poti sa te simti mai supla pana maine. 5 trucuri care functioneaza!
  calendar_month        
Daca cineva ti-ar spune ca poti arata mai supla de pe o zi pe alta, ai crede ca este o gluma, dar nu este deloc asa. Pentru doamnele si domnisoarele care amana sa tina o cura de slabire, exista cateva trucuri eficiente care pot face minuni peste noapte.

Descopera cum poti sa te simti si sa arati mai supla pana maine. Incearca 5 trucuri simple, cu efecte surprinzatoare!



1. Evita alimentele sarate

Daca tocmai ai aflat ca maine urmeaza sa pleci la mare, dar nu ai depus nici cel mai mic efort penru a arata senzational in costum de baie, mai ai o sansa. Evita alimentele cu un continut ridicat de sodiu, in special cele procesate, cum ar fi produsele fast food, mezelurile, branza sarata si gustarile.

Sarea din alimente iti da impresia ca esti satula, insa in scurt timp apare din nou senzatia de foame si, din nou, cauti sa rontai ceva. Ce inseamna acest lucru? Inseamna calorii adunate inutil si stocarea grasimilor in locurile unde nu ai vrea sa le vezi niciodata: pe abdomen si pe solduri.

2. Respecta orele de somn

Somul este vital pentru a avea un corp suplu. Specialistii iti recomanda sa te culci putin mai devreme, pentru a apuca sa te odihnesti si pentru a permite organismului sa se refaca dupa o zi obositoare. Daca te culci la o ora tarzie, ai tendinta de a manca mai mult. Dupa masa de seara, care nu ar trebui sa fie foarte bogata, apare senzatia de foame si, pana te bagi in pat, deschizi din nou frigiderul pentru o ultima gustare.

3. Fa miscare

Miscarea si exercitiile fizice sunt esentiale pentru a obtine un corp suplu si pentru a te simti usoara. Daca nu ai timp sa treci pe la sala, cum este recomandat, poti alerga in parc, poti face turul cartierului pe bicicleta sau poti incerca sa urci si sa cobori scarile din blocul tau. Pare banal, insa odata ce iti pui muschii la treaba, acestia vor actiona asupra depozitelor de grasime si vor ajuta organismul sa elimine toxinele mai usor.

4. Bea multa apa

Apa poate face minuni peste noapte asupra unui abdomen usor pufos. Bea cel putin 2 litri de apa pe zi si evita alte lichide care nu au niciun aport benefic - bauturile carbogazoase, energizantele, cafeaua cu lapte de la automat etc. Un fresh de portocale chiar este recomandat, datorita continutului ridicat de vitamina C.

Daca nu reusesti sa bei 2 litri de apa, incearca sa o faci mai placuta la gust. Adauga cateva felii de lamaie, plus 2-3 frunzulite de menta.

5. Ai grija la portiile de mancare

Daca vrei sa arati mai supla pana maine, evita sa mananci la restaurant. Pe langa faptul ca nu poti sti exact ce ai in farfurie, iti este greu sa rezisti unei portii mari de mancare. Prin urmare, este recomandat sa mananci acasa. Fa-ti o salata de legume de sezon si asezoneaz-o cu lamaie si ulei de masline.

Este foarte important sa tii cont de portii. Chiar daca mananci mancare sanatoasa, o portie prea mare te va face sa simti greoaie si iti va umfla abdomenul. Rezuma-te la portii mici, atat cat sa-ti potolesti foamea.

In ceea ce priveste gustarile de peste zi, este de la sine inteles ca chipsurile, biscuitii si sticksurii nu sunt recomandati. Opteaza pentru un iaurt degresat si un mar mare.

Autor: Laura Galan

Recomandari