Slabeste in functie de conformatia corpului tau

Slabeste in functie de conformatia corpului tau
  calendar_month        
Daca va ingrasati cu 1 pana la 5 kilograme, corpul vostru incepe sa capete rotunjimi nedorite. Fiecare dintre noi avem propria noastra morfologie, si de aceea, nici un corp nu seamana identic cu altul. Fie ca aveti un abdomen nu tocmai ferm, fie coapsele sau fesele prea mari, fie un bust generos, va invitam sa demarati programul pentru armonizarea siluetei.

Daca aveti fese si abdomen generoase, dar sunteti mici de inaltime

Foarte multe femei se confrunta cu aceasta problema. Putine stiu insa ca este normal. Corpul femeii se dezvolta astfel deoarece este destinat mentinerii unei sarcini. De aceea, in mod biologic, avem tendinta sa stocam centimetri in plus la nivelul membrelor inferioare. In cazul vostru, aceasta tendinta este asociata si cu retinerea apei in anumite parti ale organismului, lucru ce duce la formarea celulitei.

Pentru a va modela silueta trebuie sa tineti cont de doi parametri: grosimea taliei si eliminarea aspectului de coaja de portocala de pe fese si coapse.

Ce este de facut?
Reduceti consumul de sare deoarece sarea accentueaza retinerea apei in organism.
Consumati cat mai multe proteine. Acestea ajuta la formarea masei musculare.
Beti cat mai multa apa Aceasta este esentiala pentru a va detoxifia organismul. Este recomandata o cantitate de minimum 1,5 l/zi.
Consumati cat mai multe fructe si/sau legume, deoarece sunt bogate in minerale, vitamine si fibre.
Limitati consumul de zahar, adica renuntati la bomboane, prajituri sau inghetata in favoarea cerealelor, painii si laptelui.

Daca aveti corpul masiv in partea superioara, abdomenul rotund si picioarele foarte subtiri

Persoanele cu o astfel de conformatie sunt persoane sedentare, care mananca destul de mult si care cad foarte usor prada stresului si emotiilor.

Ce este de facut?
Mancati relaxat Chiar daca aveti o zi grea si o multime deproiece de finalizat, timpul alocat mesei trebuie respectat.
Evitati alimentele de la fast-food deoarece contin foarte multe grasimi si calorii.
Renuntati la dulciuri. Inlocuiti dulciurile cu fructe (proaspete sau uscate)
Nu sariti peste micul dejun. Pentru femeile cu aceasta conformatie, micul dejun este foarte important si benefic pentru organism.
Abdomenele sunt cele mai indicate exercitii pentru voi.

Daca aveti bustul generos, talia subtire si soldurile late

Persoanele cu o astfel de comformatie sunt persoane sedentare, cu obiceiuri alimentare nu tocmai sanatoase.

Ce este de facut?
Reduceti consumul de grasimi si zahar. Astfel veti diminua cantitatea de calorii pe care o acumuleaza organismul vostru.
Mizati pe proteine. Alegeti alimente bogate in proteine: carne de peste, carne de pui sau vita fiarta, cartofi albi.
Consumati cat mai multe fructe si legume pentru a spori aportul de fibre, vitamine si munerale atat de necesare unei bune functionari a organismului.
Reduceti consumul de dulciuri. Nu vreti sa puneti la loc kilogramele pierdute.

Recomandari