Tae Bo pentru picioare suple si sexy - partea I

Tae Bo pentru picioare suple si sexy - partea I
  calendar_month        
77297.jpg

In nenumarate randuri am fost intrebat de voi cum v-ati putea modela picioarele repede prin cateva exercitii de Tae-Bo facute acasa in timpul urmaririi unui serial sau emisiuni tv.

Doresc sa va raspund la aceasta problema acum, modelarea coapselor si a gleznelor reprezentand obiectivul principal urmarit.

Voi expune pe parcursul a 2 saptamani, 2 programe speciale care vor fi facute astfel: prima saptamana vei face partea I, a doua saptamana partea II iar a treia saptamana vei combina cele 2 parti executand exercitiul 1 din partea I urmat de exercitiul 1 din partea II si tot asa, pe intreg parcursul antrenamentului pana finalizezi toate exercitiile. Dupa cele 3 saptamani, repeti acest program special, timp de 9 saptamani.

Incalzirea se va face prin cateva genuflexiuni scurte, 30 rotiri cu ambii genunchi spre stanga si spre dreapta tinand picioarele lipite, 20 rotiri de glezne, 25 genuflexiuni cu picioarele lipite, 25 ridicari cu genunchiul drept/stang la piept.

77298.jpg








1. Lovitura de picior in fata:
Ridica genunchiul drept in aer, la nivelul soldului. Cu el tinut fix in pozitia aceea, intinde-l si indoaie-l de 30 de ori 3 serii. Repeta execitiul si pentru piciorul stang. Te poti tine de un obiect de mobilier cu mana opusa piciorului pe care-l lucrezi.












77295.jpg






2. Ridicare de genunghi:
Tinand genunchiul similar ca-n exercitiul precedent, incearca sa-l ridici la piept ca apoi sa revii in pozitia initiala, nelasandu-l mai jos de nivelul soldului. Este binesa faci 25 repetari in 3 serii alternative.











77296.jpg







3. Ridicare de genunchi cu lovitura:
Este un exercitiu ce combina cele 2 miscari precedente. Pozitia de pornire este cu genunchiul la nivelul soldului. De la acest nivel, fara a lasa genunchiul mai jos sub nici o forma pe parcursul executarii intregii serii, incearca sa ridici genunchiul la piept sau cat mai sus, intinzand piciorul in fata, apoi revenind in pozitia initiala. Se vor face 20 repetari in 3 serii alternative.




















4. Glezne subtiri:
Tinand genunchiul drept la piept sau cat mai sus, ridicate pe varful piciorului stang de 30 de ori in 4 serii alternative.













77294.jpg




Stand cu talpile lipite de podea, ridica-te pe varfuri, de cat mai multe ori, facand o pauza de 30 secunde intre serii, timp in care iti vei masa gambele cat mai energic, framantandu-le si scuturandu-le pentru a le relaxa, pe rand.


Dupa toate acestea, poti sa te asezi linistita la televizor sa savurezi incheierea serialului/filmului/emisiunii, pentru ca, dupa aceasta seara picioarele tale vor fi mai sexy ca niciodata (cu conditia sa faci acest program timp de 9 saptamani, la 2 zile pauza).

Observatie: Pentru a eficientiza programele facute acasa si pentru a avea rezultate foarte rapide, este bine sa faci cateva sedinte de Tae-Bo SPECIAL www.taebospecial.ro saptamanal la sala.



Citeste mai multe despre cum poti sa faci tae bo la tine acasa .

Ne revedem saptamana viitoare!

Cristian Popescu Specialist Tae Bo


Citeste aici a doua parte a articolului Tae Bo pentru picioare suple si subtiri.

Recomandari