Teorii gresite despre diete si sport

Teorii gresite despre diete si sport
  calendar_month        
Despre diete si sport, lumea spune verzi si uscate! Iata ce teorii eronate se vehiculeaza!

1. Sportul slabeste

Iata cel mai raspandit mit! Ei bine nu, sportul nu slabeste! Bineinteles ca activitatea fizica sculpteaza silueta, ceea ce nu e deloc rau. De asemenea, prin sport se ard calorii , dar acest consum energetic nu reprezinta decat o parte relativ mica din totalul caloriilor consumate in fiecare zi de organism pentru a functiona. Asadar, pentru a slabi, sportul trebuie neaparat sa mearga mana in mana cu o alimentatie echilibrata.



2. Pentru a slabi trebuie sa bei multa apa

Slabirea favorizeaza producerea de toxine, ce trebuie eliminate din organism. In cadrul dietei, bautul de apa sau de ceai ajuta deci atat la hidratarea organismului, cat si la drenarea tesuturilor. In niciun caz apa nu arde grasimi si nu te ajuta sa slabesti!

3. Sportul transforma grasimea in muschi

Cand te antrenezi, corpul tau produce muschi si consuma grasimi. Insa totul depinde de tipul de activitate fizica realizata: daca esti amatoare de sporturi de rezistenta (bicicleta, jogging, inot), vei arde grasimi, insa daca preferi tonifierea musculara (abdomene, gimnastica, fitness), corpul tau fabrica muschi.

4. Transpiratia slabeste

Petrecerea catorva ore intr-o sauna in speranta ca va disparea grasimea e doar o iluzie! Caldura si exercitiile intense favorizeaza transpiratia si scaderea in greutate, dar aceasta se datoreaza unei pierderi de apa si nu de grasime! Pe scurt: daca la sauna scazi un kilogram, il pui imediat la loc de indata ce vei bea niste apa!

5. Cine lucreaza local, slabeste local

Sportul arde grasimi in ansamblul tesutului grasos sau in cele mai adipoase zone ale corpului. Organismul nu isi concentreaza deci energia in locul efortului fizic. Morala: daca faci 30 abdomene in fiecare dimineata nu inseamna ca vei arde grasimea abdominala!

6. Daca faci sport, te umfli

Nu trebuie sa confunzi exercitiile din sala de fitness cu antrenamentul de forta al sportivilor de performanta! Acestia iau intr-adevar in volum si isi maresc mult masa musculara deoarece la exercitiile lor zilnice se adauga si o alimentatie stricta hiperproteica. In plus, femeile secreta foarte putin testosteron, deci nu au cum sa isi dezvolte musculatura la fel de mult precum un barbat.

Autor: Nuage

Recomandari

Newsletter Ele.ro

Maria
  • person

    "suntem aidoma unor umbre in spatele unui cuvint"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right
Vesta brodata Casiana 2
Shop Ele.rochevron_right