6 alimente sanatoase care te pot ingrasa

6 alimente sanatoase care te pot ingrasa
  calendar_month        
Autor: Laura Galan

Anumite alimente , pe care le consideri sanatoase, sunt, de fapt, mici bombe calorice. Insa nu in orice conditii.

Consumate cu moderatie, aceste alimente isi pastreaza proprietatile sanatoase, insa daca sunt consumate excesiv, in cantitati mari, pot deveni un adevarat dusman al siluetei tale.


Chipsurile, produsele de patiserie si alimentele prajite in mult ulei sunt recunoscute pentru continutul ridicat de calorii.

Surprinzator este faptul ca anumite alimente recomandate ca fiind sanatoase te pot ingrasa mai rau decat snacks-urile dulci ori sarate.

Descopera cateva alimente sanatoase care te pot ingrasa, daca te obisnuiesti sa le consumi zilnic, fara restrictii.



77624.jpg

1. Rulouri de sushi
Rulourile de sushi sunt recomandate pentru doamnele si domnisoarele care doresc sa-si mentina greutatea sau chiar sa slabeasca, deoarece au un continut slab in calorii.

Totusi, sosurile cu care se servesc de obicei rulourile de sushi - pasta wasabi si sosul de susan - pot face ca numarul caloriilor sa se ridice la 500. De exemplu, sosul de soia are un continut bogat de sodiu, ceea ce face ca organismul tau sa retina apa.




77621.jpg


2. Fructele uscate
Fructele uscate, consumate intr-o cantitate prea mare, pot avea pana la de 8 ori mai multe calorii decat fructele proaspete, deoarece au trecut printr-un proces de deshidratare si, uneori, li s-a adaugat si zahar.

O cana de grapefruit proaspat contine 60 de calorii, in timp ce o cana de stafide poate ajunge si la 460 de calorii. Fructele uscate nu ar trebui eliminate definitiv din alimentatia, insa este recomandat sa le mananci cu moderatie.



53623.jpg


3. Ceaiul la sticla
Se spune despre ceaiuri ca sunt nemaipomenite pentru organism.

Mai putin cele sunt deja preparate, ambalate intr-o sticluta cu eticheta colorata.

Aceste ceaiuri contin zaharuri, iar caloriile ajung si ele sa fie destul de ridicate, aproximativ la fel ca cele ale unui pahar de bautura racoritoare carbogazoasa.



77622.jpg


4. Orezul sau graul expandat
Orezul sau graul expandat poate fi o alternativa sanatoasa la painea alba si chiar este un produs alimentar recomandat in diete. Ceea ce poate nu stiai despre acest orez crocant este faptul ca nu are deloc fibre si proteine si nu iti va potoli foamea.

In schimb, va aduna calorii in organismul tau. O singura felie de grau expandat are aproximativ 25-30 de calorii. Nutritionistii recomanda evitarea graului expandat cu diverse arome, deoarece acesta contine coloranti, zahar si sodiu.



77620.jpg


5. Cerealele de la micul dejun
Cerealele pe care le consumi la micul dejun se pot transforma in inamicul siluetei tale daca sunt consumate ca gustare, fara a fi combinate cu lapte.

Nutritionistii spun ca inclusiv cerealele integrale din comert contin calorii. Laptele are rolul de a "dilua" caloriile din cereale.



77623.jpg




6. Iaurtul cu fructe
La prima vedere, iaurtul cu fructe poate reprezenta o gustare satioasa, insa nutritionistii spun ca cel mai bine este sa cumperi un iaurt degresat, in care sa adaugi singura fructele tale preferate.

Iaurturile cu fructe, ce se gasesc in comert, contin un adaos mare de zahar si conservanti care le scad valoarea nutritiva.

Recomandari