Fibrele: secretul pentru a slabi repede!

Fibrele: secretul pentru a slabi repede!
  calendar_month        
Fibrele accelereaza pierderea kilogramelor in plus, dar cu o conditie: sa stii cum sa le consumi!

Iata secretele fibrelor care te ajuta sa slabesti!

Unele fibre te ajuta sa slabesti?

Doar fibrele naturale, prezente in fructe si legume, proaspete sau uscate, si in cerealele integrale, te pot ajuta sa-ti pastrezi silueta. Alimentele imbogatite in fibre, precum sunt lactatele, nu sunt foarte valoroase pentru silueta. Acelasi lucru e valabil si pentru comprimatele cu seminte de cereale: ele actioneaza mai mult asupra tranzitului si constipatiei, si nu asupra siluetei.

Trebuie sa mananci fibre la fiecare masa pentru a slabi?

Pentru a optimiza efectul fibrelor asupra siluetei, e de preferat sa le consumi la fiecare masa. Prin diversifierea alimentelor vei diversifica si natura fibrelor. In practica, iata cum sa le asociezi:

Micul dejun: un fruct, paine integrala sau fulgi de ovaz;
Prans si cina: leguma sau fruct la antreu sau legume uscate sau paste sau orez.
Desert pe baza de fructe (placinta cu mere).



Fibre: cantitati ideale pentru slabit

Ideal ar fi sa consumi:

Legume: cel putin 200 g la micul dejun si la cina (crude, gatite sau conservate).
Fructe: 1-4 pe zi, in functie de foame si de pofta.
Cereale: neaparat integrale.

Pentru a evita flatulentele si problemele digestive, mareste progresiv cantitatea de fibre.

De ce fibrele taie foamea?

Mai multe mecanisme explica faptul ca o alimentatie bogata in fibre limiteaza aporturile calorice:

Sursele de fibre, precum legumele si fructele, se numara printre alimentele cele mai sarace in calorii.
Fibrele necesita un efort de masticatie. Mananci mai lent, deci mai putin.

E greu sa slabesti? Stii cateva trucuri de slabit pe care ai vrea sa le impartasesti si altora? Discuta pe Forum !

Recomandari