Gatit de Carmen Bruma: 2 salate si 1 desert care te mentin in forma

Gatit de Carmen Bruma: 2 salate si 1 desert care te mentin in forma
  calendar_month        
Autor: Laura Galan

Temperaturile ridicate din timpul verii ne determina sa facem schimbari in alimentatia noastra. Ne-am saturat de carne, sosuri grele si tocanite cu multa grasime. In schimb, abia asteptam sa facem o salata mare, satioasa si foarte sanatoasa.

Daca te-ai plictisit sa faci mereu aceleasi salate, inspira-te de la Carmen Bruma !


Carmen, pe care o cunoastem cu totii pentru stilul ei de viata sanatos si silueta perfecta, a postat pe pagina ei de Facebook niste retete absolut fabuloase.


Tu ce salate obisnuiesti sa faci vara? Asteptam recomandarile tale la rubrica de comentarii.



77686.jpg


1. Salata de pastai
Pastaile proaspete sunt geniale vara. Alege fasole verde tanara si prepara-ti o salata super usoara si satioasa dupa reteta lui Carmen Bruma.

Iata ce ingrediente iti trebuie: Fasole verde fiarta la steamer pentru a-si pastra toti nutrientii Seminte crude de floarea soarelui marar ulei de masline sare de mare
Aceasta salata este foarte satioasa, datorita continutului ridicat de fibre din fasole, si foarte sanatoasa datorita multitudinii de vitamine si minerale din farfurie: A, B,C, E, K, magneziu potasiu si calciu. Alaturi de o portie de salata poti consuma si o felie de paine de secara cu ovaz.

Sursa foto: Facebook.com




77685.jpg


2. Salata de rucola cu seminte de susan
Despre salata de rucola, Carmen Bruma spune ca este regina salatelor si nu putem decat sa-i dam crezare. Este sanatoasa, te mentine supla si satula vreme indelungata. Vara aceasta, nu ai nicio scuza sa nu incerci tu o astfel de salata.

Ai nevoie de: rucola 2-3 lingurite de seminte de susan bio 3 rosii 50-70 grame urda 5-6 masline ulei de masline si ulei de nuca sare de mare

Rucola este una dintre legumele anului 2012. Este fresh si da un gust extraordinar salatelor. In plus, contine vitamina A, C, K si B9, calciu, fier, magneziu si potasiu. Uleiul de masline si cel de nuca sunt surse excelente de acizi grasi esentiali omega 3, omega 6 si omega 9.





77684.jpg


3. Desert cu afine
Vara, este recomandat sa consumi cat mai multe fructe proaspete, pentru ca au un continut ridicat de vitamine, minerale si antioxidanti.

Dintre aceste fructe, afinele ar trebui puse in fruntea listei. Sunt o sursa excelenta de antioxidanti si fitonutrienti si contribuie la scaderea gradului de stres.

Stii doar ca atunci cand esti stresata tinzi sa mananci orice, fara sa te gandesti daca alimentele sunt sanatoase sau nu.

Pentru un dulce de vara, iti recomandam desertul cu afine a la Carmen Bruma.

Ai nevoie de afine si o lingurita de miere sau sirop de agave. Ce poate fi mai bun si mai sanatos?

Sursa foto: Facebook.com



53644.jpg


4. Alimente care te mentin in forma
Din cauza temperaturilor ridicate, tinzi sa obosesti mult mai repede vara. Ca sa nu mai spunem ca esti predispusa la deshidratare, daca nu ii asiguri corpului tau o cantitate optima de lichide. Ei bine, pentru a te mentine in forma maxima in aceasta vara, iti recomadam cateva alimente senzationale, slabe in calorii.



Sucul de grapefruit este o sursa buna de vitamine si ajuta la arderea grasimilor din organism.

Pepenele verde contine in proportie de peste 90% apa si combate deshidratarea, iaurtul degresat este bun daca vrei sa te racoresti, iar piersicile si nectarinele au fibre care te fac sa fii satula timp indelungat.

Sursa foto: blog.caloricious.com

Recomandari

Newsletter Ele.ro

Capitolul 2-Trecutul
  • person

    "cand esti tanar ai grija de pasii pe care-i faci,cineva mai tarziu, peste ani, ar putea suferi"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right