6 greseli la dieta

6 greseli la dieta
  calendar_month        
Ai auzit sau ai citit deja destule sfaturi ce tin de regimul alimentar pentru slabit.

Ai deja in minte o lista despre lucrurile pe care ar trebui sa le indeplinesti, insa crezi ca stii totul despre ceea nu trebuie sa faci?

Stiai, de exemplu, ca sucurile carbogazoase dietetice sunt rele pentru sanatate? Ai eliminat grasimile, ai inlocuit fructele cu batoanele speciale de slabit.

Ai facut tot posibilul sa poti contoriza cu exactitate caloriile pe care le consumi. In cele ce urmeaza iti prezentam 10 greseli pe care sa le eviti atunci cand esti la dieta .

Acestea te vor ajuta sa-ti mentii silueta timp indelungat.

1. Mananci prea putin si la intervale mari de timp.

Atunci cand urmezi o dieta este bine ca mesele pe care le iei sa fie portii mici la intervale apropiate.

Mancand putin si des vei putea evita infometarea, ia tu vei ramane forma.

Servete trei mese principale pe zi si doua sau trei gustari. Nu sarii peste micul dejun!

2. Eliminarea anumitor fructe din dieta.

Unele diete bazate pe un aport scazut de carbohidrati interzic consumul de fructe. Acest fapt ii face pe cei care tin o dieta sa fie si mai tentati sa le consume.

Cu cat interzicerea va fi mai stricta cu atat mai greu este sa realizezi ceea ce-ti propui.

Asadar, chiar daca planul alimentar strict exclude fructele, putem, totusi, sa gustam cateva mure, kiwi, zmeura, piersici sau grapefruit.

3. Scoaterea din alimentatie a grasimilor.

Nu toate grasimile sunt daunatoare pentru organismul tau. Cele monosaturate si polisaturate sunt indispensabile pentru corpul nostru indiferent ca dorim sau nu sa slabim.

4. Gustarile sunt interzise pentru cei care vor sa slabeasca.

Gresit! Infometarea este inamicul numarul unu atunci cand dorim sa urmam un plan alimentar adecvat pentru slabit.

Daca vei manca putin si des si vei include doua sau trei gustari intre cele trei mese de baza vei putea sa-ti atingi scopurile.

Inlocuieste covrigeii, bomboanele, chips-urile, biscuitii si mini prajiturile cu snack-uri sanatoase: oua foarte fierte, nuci, salate de varza, iaurt degresat, castraveti.

5.Stai cat mai putin acasa.

Fals! Cu cat vei avea un program mai dezordonat de viata cu atat mai mult te vei ingrasa. Organizeaza-ti mesele astfel incat sa poti manca tot ceea ce iti este indicat.

Nu sarii peste nimic din ceea ce este inclus in program. Pentru rezultate optime trebuie sa respecti toate sfaturile nutritionistului.

6.Numara caloriile.

In realitate, nu numarul de calorii determina metabolismul tau sa se ingrase, ci nivelul insulinei. Mananca echilibrat astfel incat organismul tau sa functioneze normal.

Recomandari

Newsletter Ele.ro

Obsedati din toate zarile....
  • person

    ""femeile sunt facute sa fie iubite, nu intelese" - oscar wilde"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right