6 moduri istete de a tine caloriile departe de tine

6 moduri istete de a tine caloriile departe de tine
  calendar_month        
Caloriile iti dau mari batai de cap si reprezinta un obstacol intre tine si corpul perfect la care visezi.

Uneori, poate fi greu sa renunti la delicioasele alimente cu un continut caloric ridicat, dar exista cel putin 6 moduri istete in care poti detine controlul asupra greutatii tale.

Schimba-ti anumite obiceiuri zilnice si rezultatele nu vor intarzia sa apara.




1. Nu tine in casa pungi de snacks-uri

Aceasta este una dintre cele mai noi strategii pe care nutritionistii le recomanda pentru persoanele care nu vor sa se ingrase. Atunci cand ai o punga de snacks-uri in casa, esti tentata sa o desfaci si sa mananci continutul. Prin snacks-uri se inteleg acele gustarici dulci sau sarate, care au un indice glicemic ridicat si contin aditivi alimentari: chips-uri, sticks-uri, fulgi de porumb cu ciocolata, biscuiti etc.

Aceste produse nu aduc niciun beneficiu organismului, nici macar nu iti potolesc foamea.

2. Evita frappe-urile

Frappe-urile sunt absolut delicioase, mai ales atunci cand afara este cald, dar expertii in diete spun ca daca vrei sa nu te ingrasi, ar trebui sa renunti la aceste bauturi. Cafeaua simpla cu indulcitor este solutia, in cazul in care vrei sa-ti mentii greutatea. Frappe-urile si alte varietati de cafea cu lapte contin mai multe calorii, zahar, toppinguri de ciocolata si alte ingrediente care incet, incet, se depun pe abdomen si solduri.

Daca, totusi, nu te poti desparti de lapte, optreaza pentru unul care este degresat.

3. Inlocuieste laptele de vaca cu lapte de migdale

Un alt aliment slab in calorii este laptele de migdale. Acesta are un continut bogat de proteine, acizi grasi omega 3, vitamina E, zinc, magneziu, potasiu si fier si poate inlocui cu succes laptele de vaca. O cana de lapte de migdale contine cu 50 de calorii mai putin decat laptele obisnuit. Chiar daca la prima vedere nu pare o cifra prea mare, rezultatele se vor observa in timp.

4. Renunta la crusta de paine

Mitul conform caruia painea ingrasa nu este adevarat in totalitate. Nu, painea nu ingrasa daca este consumata cu moderatie. Da, painea ingrasa atunci cand este consumata in combinatie cu alte produse pe baza de amidon si faina: cereale, paste, orez, cartofi.

Un mod istet de a micsora numarul caloriilor atunci cand consumi paine este sa renunti la crusta. Invelisul painii absoarbe grasimea din untul sau uleiul adaugat in compozitie si iti poate sabota planul de slabire. Miezul painii are mai putine calorii, deoarece are un continut mai bogat de apa decat crusta.

5. Inlocuieste zaharul cu scortisoara

Nutritionistii spun ca multe femei sunt tentate sa adauge o lingurita de zahar in cerealele de la micul dejun, pentru a le oferi un plus de gust. Este indicat sa renunti la acest obicei, daca si tu faci la fel. In schimb, spun expertii, poti adauga un varf de lingurita de scortisoara. Aceasta este foarte aromata si va da cerealelor tale un gust special.

6. Inlocuieste smantana cu branza de vaci si lamaie

Expertii in diete au gasit un mod istet de a tine caloriile departe de doamne si domnisoare. Smantana, care de obicei are un continut bogat in grasimi, poate fi inlocuita cu succes de un amestec de branza de vaci si lamaie. Astfel, salvezi in jur de 300 de calorii. Amesteca o lingura de branza de vaci proaspata cu sucul de la 1/4 lamaie si adauga continutul la mancarea ta preferata.



Autor: Laura Galan

Recomandari