7 miscari simple care te energizeaza

7 miscari simple care te energizeaza
  calendar_month        
Diminetile in care ne trezim cat mai devreme sunt adevarate exercitii de tortura. Cu toate ne dorim cateva minute de somn in plus .

Exista insa cateva exercitii fizice pe care le poti face pentru a-ti energiza diminetile. Cateva exercitii simple de yoga te vor ajuta sa te trezesti mult mai usor, sa te simti si sa arati mai bine in fiecare zi. Pentru practicarea acestor exerciti ai nevoie doar de o saltea de exercitii si un echipament lejer.

Pentru fiecare exercitiu nu vei petrece mai mult de 50 de secunde pentru a-l realiza.


Iata mai jos cateva miscari de yoga care te vor ajuta sa incepi bine ziua:

Respira. Aseaza-te pe saltea intr-o pozitie relaxanta, cu picioarele incrucisate. Respira profund cu ajutorul nasului, tine apoi respiratia pentru cateva secunde si expira apoi pe gura. Fa acest exercitiu de 3 ori.

Tonifica gatul. Fa cateva exercitii de incalzire pentru gat si fa cateva cercuri cu ajutorul capului. Ramai in aceeasi pozitie ca si la exercitiul precedent. Misca-ti gatul incet, intr-o singura directie, pentru cateva secunde. Schimba apoi directia, cu alte cateva miscari.

Echilibreaza-ti corpul. Dupa primele doua exercitii de incalzire incearca sa te ridici. Adopta o pozitie dreapta, cu picioarele apropiate. Lasa mainile sa iti atarne. Misca-ti degetele de la picioare si simte podeaua. Intinde apoi bratele deasupra capului si uneste-le. Pastreaza aceasta pozitie pentru cateva secunde.

Relaxeaza spatele. Cu aceasta pozitie iti vei incalzi si intinde umeri. Incepe cu mainile si genunchii. Mainele trebuie sa fie sprijinite pe salteaua de exercitii. Indoaie si indreapta genunchii, astfel incat pozitia ta sa fie in forma de V. Incearca ca din aceasta pozitie sa atingi podeaua cu calcaile.

Indreapta picioarele. Aseaza pe saltea cu picioarele intinse in fata. Incearca sa atingi cu mainile varful degetelor de la picioare. Indoaie genunchii foarte putin. Relaxeaza-ti gatul, astfel incat capul sa atarne. Cu ajutorul acestei pozitii iti vei intinde si indrepta picioarele si spatele.

Rasuceste usor spatele. Aseaza-te pe spate, aducand ambii genunchi cat mai aproape de piept. Tine apoi genunchiul stang la piept, intinzand genunchiul drept. Respira adanc si trece-ti genunchiul peste corp. Intinde bratul drept si priveste peste umarul drept. Ramai in aceasta pozitie pentru 45 de secunde. Adu apoi ambii genunchi la piept si repeta exercitiul cu celelalt genunchi.

Relaxeza-te in pozitia copilului. Inainte de a face acest ultim exercitiu, rezerva-ti cateva momente pentru a gandi pozitiv la ziua din fata ta. Ingenunchiaza si aseaza-te pe calcaie. Apleaca-te in fata si lasa-ti mainele usoara pe langa corp. Lasa capul sa se odihneasca pe saltea. Ramaie in aceasta pozitie timp de 45 de secunde.

Autor: Mihaela Rotaru

Recomandari

Newsletter Ele.ro

prietenii sunt falsi
  • person

    "zambeste iar si priveste putin:orice pahar jumatate gol mereu e si jumatate plin"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right