Dieta Atkins pentru vegetarieni

Dieta Atkins pentru vegetarieni
  calendar_month        
Proteinele de provenienta animala sunt parte esentiala a dietei Atkins, si chiar nu poate fi dusa la bun sfarsit cu succes fara.

O persoana care mananca o dieta modificata ovo-lacto vegetariana, care include oua si branza, o poate tine, dar ar fi aproape imposibil pentru un vegan din moment ce o dieta vegana nu poate avea niciodata prea putini carbohidrati.

Incepe dieta Atkins. Vei urma planul de baza dar cu ceva modificari. Elimina junk-food-ul din dieta ta. Asta include orice tip de faina alba si zahar, si majoritatea alimentelor procesate. Carbohidratii din dieta Atkins vin in principal din legumele proaspete, nuci, boabe, seminte si cateva fructe in cantitati moderate.

Fa-ti proviziile de tofu, oua si branza.

Aceste vor fi sursa ta principala de proteine.

Numara carbohidratii cu foarte mare atentie in timpul celor doua saptamani de inductie a dietei. Aceasta este cea mai stricta parte in ceea ce priveste carbohidratii. Ai voie numai 20 g de carbohidrati.

53418.jpg

Citeste etichete. Toate mancarurile bazate pe vegetale contin anumiti carbohidrati. 500 g de tofu, spre exemplu, contin 2 g de carbohidrati. O jumatate de ceasca de boabe de fasole sau mazare, care sunt o sursa extraordinara de proteine, poate contine aproximativ 25 g de carbohidrati. Si branza contine cateva grame.

Adapteaza faza de inductie la propria ta dieta.

Cei care consuma carne vor folosi legume bogate in nutrienti ca principala sursa de carbohidrati. S-ar putea sa trebuiasca sa mananci mai putine legume pentru a putea ramane in limitele carbohidratilor.

Ia vitamine precum sunt prescrise in dieta. Cauta formule vegetariene, care sunt de obicei disponibile, dar ai grija sa le elimini pe cele care contin zahar.

Creste numarul de carbohidrati

La sfarsitul perioadei de inductie, poti incepe sa cresti consumul de carbohidrati pana la un nivel la care continui sa pierzi in greutate. Nivelul depinde si de cat de repede doresti sa slabesti. Dieta Atkins totusi pune accentul mai degraba pe anduranta decat pe viteza. Ia-o incet pentru a te asigura ca pierderea in greutate e permanenta.

Tine minte ca trebuie sa ai mai multa grij adecat cei care tin dieta in mod obisnuit, mancand carne. Dieta ta de baza deja are un continut mai mare de carbohidrati.

Da-ti seama care este nivelul tau critic de carbohidrati pentru a te mentine. Asta inseamna cantitatea pe care o poti manca fara sa te ingrasi.
Fluctuatiile in greutate


Fluctuatiile in greutate sunt normale, atata timp cat sunt foarte mici. Odata ce ajungi la mai mult de 2.5 kg peste greutatea ta ideala, este timpul sa mai reduci aportul carbohidratilor.

Aceasta dieta iti va restrictiona intotdeauna nivelul de carbohidrati intr-o anumita masura. O persoana cu un metabolism normal de obicei trebuie sa ramana intre 40 si 60 de grame de carbohidrati pe zi. Continuand sa consumi legume proaspete fara amidon, seminte, nuci si boabe este cel mai usor mod de a manca o varietate mai mare de alimente si a ramane in continuare in limita de greutate.

Cu grija, poti reintroduce legume care contin mai mult de 10% carbohidrati, precum si cereale integrale. Din moment ce sursa de proteine a majoritatii vegetarienilor contine ceva carbohidrati, acestia vor trebui intotdeauna supravegheati.

Tine zaharul, faina alba si alimentele procesate departe, cu exceptia ocaziilor speciale. Zaharul aduce organismului un aport de carbohidrati fara nici un fel se substante nutritive.



Recomandari

Newsletter Ele.ro

Is it enough to love?
  • person

    "all of my memories, i'll keep them here ... inside my soul, inside my world! all of my memories ..."

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right