Dieta Hallelujah

Dieta Hallelujah
  calendar_month        
O dieta Hallelujah se bazeaza pe nivel scazut de calorii, mai exact, 85% mancare organica si 15% hrana procesata.

Americanul George Malkmus, autorul acestui regim alimentar, afirma ca forma noastra fizica este facuta sa primeasca hrana asa cum se gaseste in natura si ca din acest act nutritiv nu trebuie sa lipseasca acea serie de substante active atat de benefice organismului.

Dieta de fata propune un plan de alimentatie bazat numai pe legume si fructe, majoritatea lor consumate in forma lor naturala.

Avantajul este reprezentat de nivelul scazut de calorii si cantitatea mare de vitamine, antioxidanti si fibre.

Malkmus este de parere ca sucul extras din frunze, legume si fructe este cea mai buna metoda de asimilare a nutrientilor in corpurile noastre.

Christine Gerbstadt, purtatoarea de cuvant a American Dietetic Association, spune ca Sistemul digestiv al fiecaruia dintre noi scoate numai 35% din nutrientii activi, in timp ce din suc, organismul absoarbe 92% din nutrientii disponibili.

Dieta Hallelujah include si o varietate de suplimente alimentare (B12, uleiuri, enzime digestive si un produs special pentru detoxifiere).

Planul recomanda 30 de minute zilnice de exercitii de gimnastica ( stretching si exercitii la aparate) impreuna cu o doza zilnica de soare.

Ce pot sa consum?

Meniul dietei Hallelujah este compus din trei mese vegetariene si un supliment alimentar. La aceste trei mese se adauga o masa gatita din legume si seminte cu uleiuri in cantitati reduse.

Trei dintre mese sunt compuse din mancare verde, iar cina strict din mancare gatita. Fructele trebuie sa ocupe 15% din portiile consumate zilnic.

In general, mancarea procesata este mai saraca in nutrienti si deci cantitatea de calorii este mai redusa.

Iata un plan pe o zi a dietei Hallelujah




Mic dejun: Administrarea suplimentului pe baza de orz(componenta lui este absolut organica plus o baza sub forma de pudra din iarba de lucerna)

Gustarea : Suplimentul de orz urmat de vegetale neprocesate termic si o salata de fructe

Pranz: O cana de suc de legume si o bucata dintr-un fruct sau un supliment vegetal

Cina: Suplimentul din orz, o salata mare de legume, cartofi fierti, orez brun fiert, legume la abur, paste din grau integral, paine din cereale integrale

Gustare: Fructe proaspete si un pahar din suc de pere si mere

Recomandari

Newsletter Ele.ro

jumatate tu jumatate eu 3
  • person

    "astazi e o alta zi..."

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right