Dieta Part-Time

Dieta Part-Time
  calendar_month        
De ce o dieta part-time? Ca sa te poti distra in weekend, cu conditia ca de luni pana vineri sa tii un regim strict si sa economisesti niste calorii!

Regulile dietei

Consuma peste, pui, oua si lapte cu multe legume si salate.
Verifica produsele pe eticheta - nu presupune ca stii cate calorii se ascund in ele!
Bea multa apa si maximum 6 pahare de alcool in weekend.

Cu dieta part-time vei consuma 1 000 calorii pe zi in timpul saptamanii si 2 750 intr-o zi de weekend. Te poti astepta sa slabesti 2-4 kilograme in doua saptamani.

Dieta de luni pana vineri

Alege un mic dejun, un pranz si o cina din lista de mai jos:

Mic dejun - 250 calorii:

- 1 grepfrut, gris cu lapte de soia si o jumatate de banana.
- 2 felii de paine prajita unse cu un strat subtire de unt de arahide, suc de portocale proaspat.
- Omleta din 2 oua cu o felie de paine prajita integrala, un pahar cu suc de portocale sau grepfrut.

Pranz - 200 calorii:

- 2 biscuiti de ovaz cu gem, frunze de salata verde si o felie de branza, mere si struguri
- 2 biscuiti de ovaz cu branza si ardei iuti, creveti sau nimic, 1 banana
- 2 felii de carne de pui rece intre 2 felii de paine, un pic de maioneza, felii de rosii
- Salata Florida: frunze de salata, cateva felii de portocale sau mango, cateva nuci sau alune prajite, o jumatate de avocado, feliate, toate aruncate intr-o vinegreta proaspata de portocale.
- O mana de creveti sau somon afumat cu suc proaspat de lamaie, o lingura de smantana si piper negru

Cina - 400 calorii:

- File de somon la cuptor si salata verde cu dressing
- Omleta Edam cu cartofi si salata
- 180 g paste fainoase cu un sos de legume proaspete si 30 g aschii de parmezan plus o salata verde
- File de cod facut la cuptor cu un topping de ierburi aromate, coaja de lamaie rasa si suc de lamaie, patrunjel si cimbru uscat, cu un pic de unt, piure de morcovi si spanac fiert
- Pui prajit sau pane servit cu 3 legume, fara cartofi
cartofi la cuptor cu fasole fiarta si o salata verde cu sos de mustar

Desert - 150 calorii:

- Zmeura si afine
- 1 portocala
- 6 caise
- 1 piersica

Serveste-le cu 2 linguri de iaurt semidegresat sau 2 linguri de branza de vaci.

Sambata si duminica

Micul dejun:

- Un castron cu fulgi de porumb si lapte, 2 felii de toast cu unt si gem: 568 calorii
- Bacon si oua (2 oua, 2 felii): 340 calorii
- Omleta dintr-un ou cu 2 felii de paine prajita: 612 calorii
- Produse de patiserie daneze: 411 calorii
- Croissant cu unt si gem: 342 calorii
- Sandvis cu 2 felii de sunca si unt: 350 calorii

Pranz:

- McDonald`s Big Mac cu cartofi prajiti: 865 calorii
- O felie mare de pizza: 300 calorii
- Branza si salata: 726 calorii
- 2 carnati, cartofi prajiti si fasole: 1103 calorii
- Omleta, chips-uri si mazare: 878 calorii

Cina:

- Pizza: 710 calorii
- Pui cu curry orez: 838 calorii
- Cod si chips-uri: 922 calorii
- 1 chifla unsa cu unt, creveti, friptura, chips-uri si salata, tiramisu si cafea: 2010 calorii
- Pui curry, pilaf, 2 lipii: 1342 calorii
- Pui chinezesc cu alune caju, ardei verde si sos de fasole neagra: 1189 calorii

Bauturi de weekend:

- Gin cu tonic sau rom cu cola: 60 calorii
- Pahar mare de vin rosu: 148 calorii
- Pahar mic de vin rosu: 95 calorii
- Pahar mic de vin alb sec: 83 calorii
- Pahar mare de vin alb: 135 calorii
- Pahar mic de vin rose: 118 calorii
- Pahar mare de vin rose: 160 calorii
- Baileys: 155 calorii
- Cocteil Cosmopolitan: 220 calorii
- Bacardi Breezer: 220 calorii
- Margarita: 175 calorii



Autor: Nuage

Recomandari