Dieta pentru lifting facial

Dieta pentru lifting facial
  calendar_month        
Daca fata iti tradeaza varsta si ridurile isi fac de cap, iti propunem o dieta realizata de nutritionisti! Incearca dieta care te va intineri cu 10 ani, creand efectul de lifting facial fara operatie!

Topul alimentelor benefice pentru piele


Somonul - contine acid eicosapentaenoic (EPA). Corpul il transforma in prostaglandine, ce previn inflamatia, spargerea venelor si uscaciunea. De asemenea, acest peste contine si proteine din care fabrica keratina si colagen.

Papaya - bogata in vitamina C si beta-caroten, papaya favorizeaza regenerarea colagenului si elastinei, ce ii confera pielii textura flexibila.

Nucile - contin acid linoleic, care mentine fermitatea pielii, dar si seleniu si calciu, protejand pielea de agresiunile solare.

Afinele - sunt bogate in vitamina C si flavonoide, ce intaresc structura colagenului si apara pielea de agresiuni.

Capsunele - sunt bogate in vitamina C si acid elagic. Consumul lor regulat previne inrosirea pielii si reduce riscul de invinetire.

Avocado - trusa ta de beauty este incompleta fara acest aliment bogat in acizi grasi mono-nesaturati si vitamina E antioxidanta.

Cartof dulce - extrem de bogat in vitaminele E si C si beta-caroten. Protejeaza pielea de razele UV, formand un filtru de protectie natural. Vitamina E repara colagenul.

Ouale - sunt bogate in proteine, in special albusurile ce contin 100% proteine si doar 10 calorii.

Crevetii - contin cupru, care imbunatateste culoarea pielii si reduce paliditatea.

Laptele - bogat in calciu, proteine si magneziu, laptele este esential pentru multiplicarea celulara, mentinand pielea catifelata.

Dieta de lifting in 5 zile

Pe parcursul intregii zile se poate bea apa, ceai sau suc de fructe.

Micul dejun

- Smoothie facuta din 1/2 papaya, 1/2 banana, 2 linguri iaurt, 3 migdale, 2 lingurite miere amestecate in blender sau 30 g fulgi de ovaz, lapte degresat, 1 lingura afine, 3 capsune taiate

Gustarea de dimineata

- Un pahar cu lapte degresat, 2-3 fasii de pui rece, 4 rosii cherry

Pranz

- 120-180 g somon la gratar, salata de laptuci si baby spanac, cu ulei de masline si otet balsamic
- omleta dintr-un ou intreg si 3 albusuri
- 300 ml supa cu cartof dulce sau dovleac, 1 chifla din cereale integrale stropita cu ulei de masline

Desert

- Salata din 1/2 papaya, 3 linguri afine si 4 capsune

Gustarea de dupa-amiaza

- Un pahar cu lapte degresat, 10 capsune, 6 alune de padure

Cina

- 200 g somon fript pe gratar, portie medie de vegetale gatite la abur (broccoli, spanac, fasole), 1 cartof dulce mediu copt, 100 g morcovi facuti la abur
- portie medie de paste cu somon, 1 lingura smantana, salata mixta de cruditati
- salata din 1/2 avocado, 100 g creveti, salata mixta de cruditati, 2 lingurite dressing de maioneza
- un cartof dulce mediu, 1 lingura branza moale, salata de rosii si castraveti

Regulile dietei

Urmeaza dieta de 5 zile in zilele lucratoare.
Nu are niciun rost sa tii aceasta dieta daca fumezi.
Nu bea alcool: acesta te deshidrateaza, dar daca trebuie, bea cate un pahar cu apa dupa fiecare pahar cu alcool.
Evita produsele sarate: sunca, somonul afumat etc.

Autor: Nuage

Recomandari