Fasolea verde te ajuta sa slabesti

Fasolea verde te ajuta sa slabesti
  calendar_month        
Fasolea verde - adevarata binecuvantare pentru persoanele care vor sa slabeasca. Vasolea verde pastai are multe fibre, foarte folositoare. La fel ca majoritatea legumelor, fasolea este bogata in proteine vegetale, facand-o absolut necesara intr-un regim vegetarian.

Mineralele continute de fasolea verde imbuntatesc functionarea ficatului, a plamanilor si rinichilor. Datorita prezentei calciului in boabele de fasole, este recomandata in timpul sarcinii si menopauzei. Fasolea verde contine fier si vitaminele A, C, PP si B.

Fasolea verde te satura cu o portie mica, si iti hraneste organismul cu vitamine si minerale, proteine si fibre .Ppoate fi gatita cu multe alte alimente si, partea cea mai buna legume este ca are numai 34 de calorii pe 100 de grame.

Nu este recomandat sa mananci pastai crude. Este mai bine sa le gatesti la abur sau sa le fierbi. Insa ai grija sa nu le fierbi mai mult de 15 minute la foc mediu - asa isi vor pastra cel mai bine substantele nutritionale. Iata cateva retete simple pentru a consuma acest aliment foarte sanatos.

Salata la micul dejun

Aceasta salata poate fi servita atat ca garnitura cat si ca fel de mancare separat. Fierbe boabele, aseaza-le pe o farfurie, presara piper, sare si decoreaza cu felii de ceapa. La acestea adauga putin otet si ulei de masline.

Supa cu fasole verde

Pune cartofi feliati in apa clocotita si fierbe pana sunt pe jumatate gata. Apoi adauga niste varza maruntita si fasole verde, macris, ceapa calita, sare si condimente. Continua sa fierbi pana e gata. Serveste supa intr-o farfurie in care adaugi o jumatate de ou fiert.

Supa de tomate cu fasole verde

Taie ceapa, morcovi si usturoi pe care le vei cali impreuna intr-o tigaie. Taie rosii proaspete in cuburi si adauga-le in tigaie impreuna cu fasolea verde. Dilueaza cu apa pana la consistenta dorita si fierbe-le impreuna inca 10-15 minute. La sfarsit adauga coriandru maruntit, sare si piper.

Recomandari