Noua dieta "Beverly Hills"

Noua dieta "Beverly Hills"
  calendar_month        
Dieta originala Beverly Hills a fost o carte citita in cateva regiuni ale lumii si se asemana mai mult cu un ghid de slabire. Noua dieta Beverly Hills este conceput ca un suport zilnic, un ghid de buzunar cu care sa interactionezi in fiecare zi.

Noua dieta Beverly Hills nu este un regim obisnuit, este un ghid ce te invata sa ai un stil de viata sanatos.

Dieta originala incepea cu un regim de 10 zile in care trebuia sa consume doar fructe si legume, fara sa incluzi in alimenatie proteine animale pana in ziua a 19-a. Noua dieta include alimente din toate categoriile in prima saptamana, chiar si proteine animale.

In prima saptamana a noii diete Beverly Hills, vei putea consuma: porumb fiert sau copt, cartofi copti (cu unt), paste, fructe proaspete, friptura la gratar, salata cu ulei de masline si otet. Portiile pot fi cat de mari doresti, si poti servi la masa un pahar de vin sau de sampanie daca doresti. Exista 21 de alimente din care poti alege, in cele 35 de zile ale regimului.

Noua dieta este usor de memorat si usor de tinut. Cu timpul, aderarea la aceste principii recomandate in dieta vor deveni rutina.

Ideal este ca proteinele sa fie consummate alaturi de alte proteine, carbohidratii alaturi de alti carbohidrati si fructele trebuie mancate separat.

Incepe ziua mancand una din categoriile de fructe recomandate: ananas, capsune, grapefruit, struguri, papaya, pepene, mango, kiwi, curmale, prune, caise, mere sau smochine.

Poti manca oricat de multe fructe doresti, insa de un singur fel la o masa. Nu combina capsunele cu strugurii, de exemplu.

Asteapta aproximativ 1 ora pana sa schimbi felul fructelor pe care doresti sa le consumi. Asteapta aproximativ 2 ore pana sa schimbi categoria alimentelor.

Daca ai schimbat categoria de alimente, nu mai manca fructe in restul zilei.

Daca alimentele pe care le consumi dupa fructe contin carbohidrati, le poti manca fara grija, indiferent de cantitate, pana cand vei manca alimente cu proteine.

Dupa ce ai consumat alimente ce contin proteine, indiferent de cantitate (chiar daca e vorba de putin lapte in cafeaua de dimineata, sau de putin piept de pui in salata), 80% din alimentele pe care le vei consuma pe tot parcursul zilei trebuie sa contina proteine.

Carbohidratii: Alimentele care contin carbohidrati, precum: legume, salate, cereale, nu trebuie combinate cu alimente care contin proteine.

Proteinele: Alimente care contin proteine, precum: carne, peste, lapte, iaurt, branza, nuci, seminte sau inghetata nu trebuie combinate cu alimente care contin carbohidrati.

Grasimi precum: unt, ulei si maioneza, pot fi combinate cu alimente care contin carbohidrati sau proteine, insa in nici un caz nu pot fi consumate cu fructe.

Elimina din alimentatia ta: sucurile carbogazoase, indulcitorii artificiali, produsele dietetice (care contin indulcitori si aditivi artificiali), margarina si frisca.

Majoritatea bauturilor alcoolice contin carbohidrati (de exemplu, berea, coniacul, romul, vodka, wisky, tequila) si ar trebui, in cea mai mare parte, consumate numai alaturi de alimente care contin carbohidrati. Vinul poate fi consumat cu fructe, iar sampania cu orice.

Recomandari