Slabeste in timp record

Slabeste in timp record
  calendar_month        
Ai nevoie sa slabesti cateva kg in timp record, fara sa iti distrugi sanatatea sau sa te extenuezi?

Iata planul nostru in trei pasi.

Faza 1: Mananca numai proteine si vegetale

In acest stagiu este redus semnificativ aportul de energie selectand anumite alimente care suprind corpul si au ca rezultat o scadere in greutate semnificativa si rapida (2 - 3 kg) dar nu te fac sa pierzi si masa musculara. Mancand putini carbohidrati vei determina corpul sa isi consume rezervele, in timp ce proteinele slabe te satura si iti hranesc masa musculara. Multe legume (bogate in fibre, apa, vitamine si minerale) previn carentele si oboseala.

Ce mananci?

Proteine slabe - peste, scoici, soia, pui fara pielita, oua fierte, sunca slaba, produse lactate si cat de multe legume vrei.

O zi tipica:

Micul dejun: o bautura neindulcita, o portie de lactate, o portie de carne slaba
Pranz si cina: legume crude, carne slaba (150g) sau peste (200g) si cat de multe legume doresti.
Durata: o saptamana maxim.



Faza 2: Reintrodu gradual carbohidratii

Aceasta faza intareste pierderea in greutate si o face sa dureze. Dupa cateva faze restrictive este important sa incetinesti putin lucrurile pentru a nu-ti obosi corpul. In aceasta faza vei reintroduce cativa carbohidrati zilnic, crescand aportul de energie gradual pentru a preveni secretia brutala de insulina, care este hormonul ce cauzeaza stocarea grasimii.

Ce mananci?

Proteine slabe, cat de multe legume doresti + doua fructe + doua felii de paine.

O zi tipica:

Micul dejun: o bautura neindulcita, o portie de proteine slabe, un produs lactat, una - doua felii de paine, 10g unt dietetic.
Pranz si cina: Legume crude, carne slaba (150g minim) sau peste (200g minim), legume cate vrei si un fruct.
Durata: Pana atingi greutatea dorita.

Faza 3: Intoarce-te la o dieta echilibrata

In aceasta faza, tinta este sa iti mentii greutatea. Nu te lasa prada obiceiurilor proaste: trebuie sa ai grija ce mananci si sa adopti un stil de viata nou, mai sanatos. Concret, prelungeste reintroducerea carbohidratilor mancand cantitati masurate pentru a-ti obisnui corpul gradual cu un aport crescut de energie.

Daca realizezi ca ai pus greutate inapoi rapid, intoarce-te o zi la faza 1. In final, e timpul sa incepi un program de exercitii fizice, cel putin 30 de minute de plimbare pe zi.

Ce mananci?

Proteine slabe si legume nelimitat + 100g alimente cu amidon, gatite + 2/3 fructe + 2/3 felii de paine.

O zi tipica:

Micul dejun: o bautura neindulcita, o portie de proteine, un produs lactat, 2/3 felii de paine neagra, 10g unt dietetic.
Pranz: Legume crude, carbe slaba (150g) sau peste (200g), cereale integrale sai alimente cu amidon (100g gatite), un fruct.
Cina: Legume crude, carne slaba (100g) sau peste (100g), legume cate doresti, un fruct.

Recomandari