Slabeste sigur evitand 6 greseli!

Slabeste sigur evitand 6 greseli!
  calendar_month        
De saptamani intregi tii dieta si cu toate astea n-ai slabit niciun gram?

Chiar mai rau, te ingrasi? Inseamna ca faci o greseala undeva!

Cu nutritia nu e de glumit! Iata cele 6 erori posibile.

1. Mananci repede

Este un prost obicei foarte comun, care nu iarta cand e vorba de silueta. Inghitirea rapida a unui sandvis nu-i lasa timp creierului sa savureze alimentul. Rezultatul: nu se declanseaza semnalul de satietate, iar organismul nu stie ca trebuie sa se opreasca din mancat.

2. Inghiti calorii lichide

Caloriile aduse de alcool, cafeaua cu frisca, sucul de fructe su celelalte bauturi contribuie la cresterea in greutate. Studiile au demonstrat ca bauturile dulci nu influenteaza sentimentul de satietate. Cu alte cuvinte, inghitim calorii si avem in continuare o foame de lup!

3. Portii americane

Ne obisnuim organismul cu portii din ce in ce mai copioase, mai ales in restaurantele care ofera formule de bufet suedez. Retine: o femeie are nevoie de 1800 - 2600 calorii/zi, iar un barbat de 2000 - 3500 calorii/zi. Nu esti obligata sa termini tot din farfurie!



4. Te hranesti automat

Amnezia nutritionala, caracterizata prin faptul de a duce la gura alimente fara sa ne gandim la aceasta, in timp ce privim la TV sau citim o carte, este un fenomen ingrijorator. Este unul din mijloacele cele mai sigure spre ingrasare! Creierul este absorbit de ceea ce vede sau descifreaza, si nu mai este atent la cantitatile ingerate.

5. Sari peste micul dejun

Este dovedit ca persoanele care se priveaza de micul-dejun sunt mai grase. 3 mese pe zi sunt ideale. Evita totusi prajiturile, chiar si la masa de dimineata.

6. Prea multe topping-uri

Uneori avem tendinta sa umplem salatele si mancarurile cu tot felul de extra-chestii, de genul crutoane, branza, sunca. Ele dau gust, dar sunt si foarte calorice, asadar fereste-te!

Recomandari