Supla la plaja: cum scapi de grasimea de pe fund

Supla la plaja: cum scapi de grasimea de pe fund
  calendar_month        
Fundul este una dintre zonele cele mai predispuse la acumularea grasimii si la producerea celulitei. In pargul verii, este indicat sa faci cateva exercitii simple care te ajuta sa scapi de depozitele de grasime de pe fese.

Insa nu doar sportul este necesar pentru a avea un posterior exemplar, ci si alimentatia.


Afla ce trebuie sa faci pentru a fi supla la plaja si a avea un posterior de nota 10!


A. Exercitii fizice pentru a scapa de grasimea de pe fund

77656.jpg






1. Sarituri cu genoflexiuni

Un fund perfect se obtine cu ceva efort fizic. Poti combina doua exercitii foarte utile pentru muschii fesieri: sariturile si genuflexiunile. Partea buna este ca le poti realiza acasa, dimineata si seara. Fa o saritura, apoi coboara direct in genuflexiune. La inceput iti va fi destul de greu sa realizezi acest exercitiu, mai ales daca esti o persoana sedentara. Cu timpul, muschii se vor obisnui cu efortul si acest tip de exercitii pentru fund ti se va parea o joaca de copii.







53635.jpg







2. Fandari cu greutati

Fandarile sunt excelente pentru intarirea muchilor fesieri si topirea depozitelor de grasime. Daca nu ai doua gantere la indemana, poti incerca sa folosesti doua sticle de 0,5 litri umplute cu apa.











77657.jpg








3. Urcatul si coboratul scarilor

Renunta la plimbarile cu liftul, atat acasa, cat si la serviciu. Alege sa urci si sa cobori scarile. Nu este cea mai placuta activitate, insa trebuie sa te obisnuiesti cu ea daca vrei sa ai un fund bine definit la plaja.










77658.jpg






4. Alergarile in aer liber

Alergarile in aer liber nu iti modeleaza doar fesele, ci intreg corpul, pentru ca sunt pusi in functiune o multime de muschi. Incepe cu alergari usoare si pe distante scurte. Pe masura ce corpul se obisnuieste cu aceasta activitate, iti va fi tot mai usor sa alergi si sa arzi grasimile depozitate in puncte cheie - abdomen, solduri, fese, picioare, brate.

Cand simti ca ai trecut la nivelul avansat, poti incepe sa faci sprinturi pe un teren de sport sau pe stadion.







B. Alimente care te ajuta sa scapi de grasimea de pe fund

Dupa cum stii, un corp armonios si lipsit de straturi de grasime se obtine prin mult sport si o alimentatie sanatoasa. Iata cateva dintre alimentele pe care ar trebui sa le incluzi in meniul tau zilnic.

1. Sparanghelul

Sparanghelul contine antioxidanti, fosfor, vitamina B si multa apa. Dupa exercitiile istovitoare, care te fac sa transpiri, este esential sa te hidratezi corespunzator. Include sparanghelul la masa de pranz sau la cina si bucura-te de un posterior sexy. O tulpina de sparanghel contine doar 4 calorii.

2. Apa

Apa este vitala pentru a scapa de grasimea depusa pe fund, solduri si abdomen. O dieta care nu este completata cu un consum mare de apa poate reduce si chiar stopa arderea grasimilor, iar eforturile tale devin zadarnice.



3. Pieptul de pui

Muschii sunt cei mai mari consumatori de energie din corpul tau, iar energia este produsa, intr-o proportie covarsitoare, de proteine. Daca nu-i oferi organismului tau suficiente proteine, muschii devin sedentari si nu reusesc sa functioneze la capacitate maxima, pentru a arde grasimea.

Include in meniul tau piept de pui, peste sau fructe de mare (bogate in omega 3, acid esential pentru eliminarea grasimii) si oua, printre altele.

4. Tarate de ovaz

Taratele de ovaz sunt bogate in fibre. Organismul nu poate digera fibrele si le elimina odata cu toxinele si grasimile din organism. Taratele de ovaz isi maresc de cateva ori volumul odata ce ajung in stomac si iti ofera sa senzatie de satietate pe termen lung.

Autor: Laura Galan

Recomandari

Newsletter Ele.ro

o mica impresie
  • person

    "toti copiii sunt la fel .trebuie ajutati si sprijiniti in tot ceea ce fac!"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right