3 greseli pe care le faci la sala

3 greseli pe care le faci la sala
  calendar_month        
Sportul este cea mai buna metoda pentru a arde calorii intreaga zi. Nu lasa ca aceste greseli sa-ti saboteze arderile de dupa lucrul la sala!

1. Faci aceleasi exercitii

Cand faci acelasi lucru in fiecare zi, nu doar mintea se plictiseste, ci si muschii! Fie ca faci zilnic aceeasi alergare de 30 minute prin cartier, fie ca repeti mereu aceleasi seturi de exercitii, dupa un timp corpul nu mai este stimulat si rezultatele palesc.

Schimba-ti periodic antrenamentul, incercand noi provocari combinate cu vechile exercitii.

2. Esti o sclava a cardiofitness-ului

Desi exercitiile aerobice sunt bune pentru trup si suflet, daca nu le combini cu niste exercitii de putere, pierzi din rezultate! Antrenamentul de rezistenta - ridicari de greutati - este o metoda sigura pentru a creste masa musculara si a pierde din grasime. Acesta este important din mai multe motive, mai ales pe masura ce imbatranim.

Dupa varsta de 30 ani, femeile incep sa piarda cate 200 g muschi pe an. La barbati, rata pierderii musculare scade dramatic de-abia dupa 60 ani. Deoarece muschii ard calorii chiar si cand nu sunt utilizati, pierderea lor duce la incetinirea vizibila a metabolismului.

Ridica greutati cel putin de doua ori pe saptamana, avand grija sa soliciti cat mai multi muschi.

3. Nu schimbi ritmul in timpul antrenamentului

Arzi mai multe calorii si, mai important, arzi mai multe calorii provenite din grasimi cand schimbi ritmul in timpul antrenamentului. Combina perioade de intensitate mare urmate de perioade de recuperare si respiratie, apoi din nou mareste efortul.

Autor: Nuage

Recomandari