Alege sa fii in forma

Alege sa fii in forma
  calendar_month        
1.Spune nu sucului de fructe

Sucul reprezinta fructele fara fibre. Multe dintre sucurile naturale din comert au zahar adaugat in exces, pe langa alti conservanti si substante care in mod normal nu exista intr-un suc proaspat de fructe.

Opteaza pentru consumarea fructului in sine, e mult mai sanatos si hranitor.

2.Consuma apa

Toate sucurile usoare si dulci ofera calorii in plus dietei tale.
Incearca sa consumi doar apa si putin ceai.

Vei vedea imediat schimbarile asupra siluetei tale, mai ales daca erai obisnuita sa bei sucuri din comert.

3.Fa-ti un nou obicei bun zilnic

Mancatul des a devenit mai de graba un obicei decat simpla actiune de a ne hrani.

Pentru a scapa de proastele obiceiuri legate de mancare, e mult mai usor sa schimibi cate unul in fiecare zi decat pe toate de-o data.

Acest mod de a-ti schimba obiceiurile s-a demonstrat a fi eficient.
Din a doua zi este recomandat sa iti inlocuiesti gustarile dintre mese cu fructe sau legume.

4.Schimba-ti stilul de viata

Dieta este pur si simplu modul de a manca si ceea ce consumi. Se intinde pe o perioada indelungata, nu este un eveniment petrecut intr-un moment dat.

Creeaza-ti schimbari permanente in stilul de viata.
Bunele obiceiuri sunt cheia succesului cand vine vorba de a-ti mentine o greutate normala si sanatoasa.

5.Dormi bine noaptea

Somnul este o componenta esentiala in programul dietei.
Cercetatorii au decsoperit ca un somn bun este necesar pentru a avea o dieta de succes.

Astfel, metabolismul nu iti va fi afectat intr-un mod care ar influenta negativ regimul pe care il urmezi.

6.Mananca 5-6 mese usoare pe zi

Da, iti poate parea ciudat sa mananci 5-6 mese pe zi cand incerci sa slabesti, dar acesta este secretul pentru a-ti atinge si obiectivele legate de fitness.

Mancand de 5-6 ori pe zi, obtii un metabolism rapid. De fiecare data cand servesti o masa, metabolismul tau intra in actiune si are loc un nou astfel de ciclu datorat de efectul termic al alimentelor.

De fapt, o parte din caloriile pe care le consumi sunt arse prin simplul proces de digestie. Acest efect termic poate varia intre 3% si 30%.

Aceasta inseamna ca arzi 30% din caloriile pe care le consumi din pieptul de pui, peste sau oua.
Legumele au un efect termic de aproximativ 20% . Grasimile si carbohidratii au un efect termic scazut de doar 3%.

Acesta este unul dintre motivele din care te ingrasi asa repede cand consumi multi carbohidrati si zaharuri.
Cand mananci 5-6 mese mici pe zi care sunt bazate pe proteine si fibre vegetale, corpul tau va arde multe calorii.

Un metabolism ridicat creeaza arderi rapide de grasimi. Cu cat vei practica acest plan de mese, cu atat muschii ti se vor dezvolta si metabolismul tau va deveni mai rapid.

Multe persoane incearca sa se infometeze, distrugandu-si metabolismul si potentialul de a arde grasimi.
Cand mananci o data la 3 ore corpul tau se mentine in forma si ai energie.

7.Nu evita toate grasimile

Desi suna ca o sugestie ciudata cand incerci sa slabesti, este adevrata.

Trupurile noastre au nevoie de anumite grasimi doar pentru a supravietui.

Se numesc acizi grasi esentiali. Sunt cunoscuti sub numele Omega 3, 6, 9 si sunt necesari pentru o dieta sanatoasa.

8.Adauga o varietate meselor tale

Cheia catre succes este sa ai cat mai multe optiuni.
Bucura-ti gusturile cu meniuri variate.



9.Consuma fibre

Includerea fibrelor intr-o masa bine echilibrata incetineste digerarea carbohidratilor.

Acest lucru iti asigura energie pe o perioada mai mare de timp, fata de cea oferita doar de carbohidrati.

10.Mananca incet

Daca vrei sa slabesti cateva kilograme nu te grabi. Sunt multe perosane care vor sa slabeasca repede, grabindu-se si mancand cu rapiditate.

Atunci cand mananci foarte repede organismul nu are timp sa trimita un raspuns creierului care sa iti oefere senzatia ca te-ai saturat, astfel mananci in plus si de asemenea, mancarea nemestecata bine se digera mai greu.

Asa ca nu te grabi.

Recomandari