Cum sa slabesti fara sa iti pierzi formele voluptoase

Cum sa slabesti fara sa iti pierzi formele voluptoase
  calendar_month        
O silueta de invidiat , alaturi de o sanatate de fier, reprezinta idealul celor mai multe femei. Insa daca te numeri printre posesoarele de forme sexy, voluptoase, este posibil sa te temi ca o eventuala dieta ti-ar putea stirbi senzualitatea. Pentru a evita asemenea neplaceri, afla in continuare cum poti sa slabesti fara sa iti pierzi formele voluptoase!

Alimentatia echilibrata si miscarea regulata sunt doua dintre elementele-cheie ale sanatatii fizice si psihice.

Adesea, urmarea unui regim alimentar si exercitiile fizice determina scaderea in greutate, prin arderea de calorii si indepartarea grasimii din toate zonele corpului, inclusiv din acelea pe care ti-ar placea sa le pastrezi ca atare - cum sunt sanii si posteriorul.

Din fericire, insa, exista cateva trucuri pe care le poti pune in practica pentru ca stilul sanatos de viata sa nu implice si disparitia formelor tale senzuale.

1. Realizeaza exercitii pentru intarirea musculaturii

Intrucat, atunci cand slabesti, corpul pierde si tesut muscular, nu doar tesut adipos, una dintre cele mai bune metode prin care te asiguri ca formele tale voluptoase nu vor avea de suferit sunt exercitiile destinate intaririi musculaturii.

Pentru ca rezultatele sa fie cele scontate, este important sa realizezi astfel de exercitii de 3 ori pe saptamana. Poti incerca fandari si genuflexiuni cu gantere, care vor intari musculatura coapselor, gambelor si a posteriorului. Exercitiile de acest tip iti vor intari, in tot acest timp, si musculatura umerilor, spatelui si a bratelor. Practicate de 3 ori pe saptamana, in seturi de cate 3 din fiecare tip (un set inseamna 15 repetitii), exercitiile de intarire a musculaturii iti vor proteja cu succes formele voluptoase.

2. Adopta o dieta sanatoasa cu acizi grasi esentiali

Tot pentru a-ti mentine formele voluptoase in timp ce slabesti, este important sa adopti o dieta alimentara care sa includa produse cu grasimi nehidrogenate in proportie de 35% din aportul zilnic de calorii.

Aceste grasimi sanatoase sunt necesare pentru ca organismul sa nu arda tesut muscular, in detrimentul tesutului adipos, atunci cand reduci aportul caloric si faci miscare fizica regulata.

3. Consuma proteine

Proteinele sunt, la randul lor, importante intr-un stil de viata sanatos care, insa, nu iti afecteaza cu nimic formele voluptoase. Consumul de proteine contribuie la repararea si refacerea tesutului muscular, pierdut in urma scaderii in greutate.

De asemenea, daca activitatea ta zilnica include si exercitii pentru intarirea musculaturii, consumul de proteine este cu atat mai recomandat. Alegand sa mananci alimente bogate in proteine - cereale integrale, fructe oleaginoase, lactate, oua, carne de pui, peste - previi pierderea de masa musculara. In caz contrar, fenomenul se va traduce prin diminuarea masei musculare si, implicit, disparitia formelor voluptoase.

4. Alege alimente care determina producerea de leptina

Nu in ultimul rand, vei reusi sa iti protejezi formele senzuale alegand sa mananci alimente care determina organismul sa produca leptina, un hormon care regleaza consumul de grasime si energie, dar si instalarea starii de foame. Alege, asadar, alimente precum fructele de mare ori carnea de pui, dar si legume ori fructe ca vinetele, rosiile, murele, zmeura, ciresele.

Foto: hcg1.com

Autor: D.S.

Recomandari

Newsletter Ele.ro

sunt ca cenusareasa fara print
  • person

    "intr-o lume imperfecta...doar perfectziunea isi are locul"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right