Dieta Factor 5

Dieta Factor 5
  calendar_month        
Dieta Factor 5 a fost creata de Harley Pasternak, autorul unei carti destul de voluminoase intitulata "5 - Factor Fitness", trainerul multor celebritati de la Hollywood.

In capitolul dedicat dietelor, Harley Pasternak explica conceptul acestei cure de slabire.

Conceptul dietei Factor 5

Dieta de fata se bazeaza pe 5 mese pe zi, 5 sesiuni de sport pe saptamana a cate 5 exercitii timp de 25 de minute.

Alaturi de o nutritie speciala si un program de miscare ordonat vei putea sa scapi de kilogramele in plus.

Cu ajutorul unei proceduri intelepte si a motivatiei, corpul tau isi va recapata formele mult visate.

Incepe de astazi planul tau pentru slabit si programeaza-ti o consultatie la medicul nutritionist.
Prezinta-i avantajele dietei Factor 5 si efectueaza setul tau de analize.

Care sunt secretele pierderii in greutate?

1. Metabolismul - un metabolism activ va arde mai multe calorii in comparatie cu unul mai lenes. In acest fel, grasimea din corpul tau va fi folosita ca energie, iar tu vei slabi mai repede.



2. Exercitiile - lucreaza-ti zonele cu probleme si tonifiaza-ti muschii.

3. Calorii benefice - mananca numai alimentele care au un procentaj corespunzator de calorii.

4. Indexul glicemic - mancarurile sarace in zaharuri te ajuta sa slabesti mai eficient.

5. Odihna si refacerea fizica - reducerea stresului zilnic te ajuta pierzi in greutate.

Iata un plan simplu pentru o singura zi:

Mic dejun: cereale integrale neindulcite. Doza indicata trebuie sa cuprinda 5 grame de proteine si 5 grame de fibre per portie la care vei adauga cateva capsuni sau afine. Pe acestea le poti servi cu iaurt degresat.

Mananca si o cana mica de branza de vaca fara grasime.

Daca doresti sa mananci o masa calda atunci poti prepara o omleta din praf de oua, un produs special pentru cei ce sunt la dieta .

Pranz: supe si salate de cruditati. Evita painea, orezul alb, sandwich-urile sau deserturile fainoase.

Cina: carne alba la gratar pentru asigurarea corpului tau cu proteine, plus o garnitura de cartofi fierti, broccoli, spanac sau conopida.

Deserturile sunt in general compuse din fructe acrisoare si sarace in calorii. Intre micul dejun si pranz trebuie sa existe o gustare, iar intre ultima masa si cu doua ore inainte de culcare, o alta.

Sursa: fotografie, afproducts.com

Recomandari