8 fructe cu un continut scazut de calorii

8 fructe cu un continut scazut de calorii
  calendar_month        
Atunci cand tii dieta, cea mai buna varianta pare a fi aceea de a consuma cat mai multe fructe .

Intr-adevar, fructele sunt foarte bune atunci cand iti doresti sa slabesti, mai ales pentru ca au in compozitia lor multa apa.


Totusi, nu uita ca unele fructe sunt mult prea calorice pentru a fi consumate atunci cand esti la dieta. Descopera care sunt fructele pe care le poti consuma fara sa iti faci griji.


Caise

Unul dintre cele mai putin calorice fructe sunt caisele , cu aproximativ 30 de calorii pe portie (100 de grame). Asadar, nu doar ca sunt foarte gustoase, dar nici nu se depun, ceea ce inseamna ca poti consuma zilnic si cate jumatate de kilogram fara sa ai probleme cu greutatea. In plus, caisele contin un ingredient numit "beta-cryptoxanthimn" care poate ajuta la scarederea riscului de cancer de colon.

Le poti consuma ca atare, dar si sub forma de compot neindulcit.

Coacaze

Coacazele contin 44 de calorii la o portie de 100 de grame. Acestea au cantitati mici de zahar, iar in acelasi timp sunt bogate in fibre. Studiile arata ca fructele de padure de culoare rosie se numara printre cele mai bogate alimente in antioxidanti.

53601.jpg


Pepene verde

90% din compozitia pepenelui verde reprezinta doar apa, iar o felie de 100 de grame are doar 45 de calorii. Ceea ce inseamna ca la masa de pranz poti servi doar o felie mare de pepene (care este foarte satioasa) si sa acumulezi doar 45 de calorii pe care sa le elimini ulterior in numai 5 minute de sport.


Capsune

Iti vine sa crezi ca aceste fructe atat de dulci si aromate contin doar 50 de calorii la o portie de 100 de grame? O portie de capsune mai contine 3 grame de fibre, calciu, magneziu, fosfor, potasiu si o doza puternica de vitamina C. In plus, studiile au demonstrat ca femeile care consuma periodic capsune proaspete au un risc scazut de a se imbolnavi de cancer de col uterin sau cancer de san.

77557.jpg

Mere

Un mar pe zi (52 de calorii) reprezinta jumtate din necesarul tau de vitamine si minerale pentru o zi intreaga. Conform cercetarilor realizate de-a lungul timpului, 100 de grame de mar pe zi ofera organismului tau aproximativ 1500 mg de vitamina C. Asadar, poti inlocui fara probleme consumul de tablete de vitamina C in sezonul rece cu cate un mar dupa fiecare masa.



Papaya

Papaya este un fruct excelent pentru problemele digestive, iar pentru ca are doar 52 de calorii il poti consuma fara probleme. Mai mult decat atat, sucul de papaya poate ajuta la reducerea riscului de imbolnavire in ceea ce priveste anumite tipuri de cancer.

Mure

Murele sunt foarte bogate in antioxidanti, ceea ce inseamna ca iti protejeaza organismul de efectele imbatranirii premature. Partea buna este ca le poti consuma in cantitati mari datorita continutului redus de calorii: numai 60 pe portia de 100 de grame.

77558.jpg


Grapefruit

Pe langa faptul ca grapefruitul te ajuta sa slabesti, ajuta si la scaderea colesterolului, luptand in acelasi timp impotriva cancerului. Este o buna sursa de potasiu, vitamina C, magneziu si fibre. Totul cu numai 80 de calorii pe portie. Consuma grapefruitul ca atare sau sub forma de suc preparat in casa.





Autor: Ana-Maria Dragota

Recomandari

Newsletter Ele.ro

alte fantezii
  • person

    "traiaste fiecare clipa ca si cum ar fi ultima!!!"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right