6 greseli care te ingrasa atunci cand faci sport

6 greseli care te ingrasa atunci cand faci sport
  calendar_month        
In mod normal, sportul contribuie decisiv la scaderea in greutate, insa aceasta nu este o regula general valabila. Chiar si atunci cand vine vorba despre exercitii fizice poti comite greseli care in loc sa te ajute sa slabesti, te ingrasa. Motivul este unul foarte simplu: ti-ai facut obiceiuri proaste si nu constientizezi ca acestea se intorc impotriva siluetei tale.

Iata cateva dintre cele mai frecvente greseli care te ingrasa atunci cand faci sport .


1. Faci exercitiile de dimineata pe stomacul gol

Inca din adolescenta ai auzit ca este foarte indicat sa faci putina miscare dupa ce te trezesti. Intr-adevar, inviorarea de dimineata este foarte importanta, intrucat te ajuta sa-ti tonifici corpul, sa arzi mai repede grasimile si sa ai energie pentru tot restul zilei.

Nimic din toate acestea nu se intampla atunci cand faci sport pe stomacul gol. Gandeste-te ca organismul tau este ca o masina. Daca nu ii faci plinul, te va lasa in drum. Exact acest lucru se intampla si in cazul tau. Daca nu mananci ceva inainte de a face sportul matinal, nu doar ca nu vei arde caloriile mai repede, dar te vei ingrasa, intrucat ti se va face foame imediat si vei fi tentata sa consumi alimente nesanatoase.

In concluzie, mananca un fruct dimineata, inainte de a face miscare.

2. Faci abdomene crezand ca scapi de burta

Abdomenele nu te ajuta sa scapi de grasimea adunata in jurul burtii. Aceste exercitii te ajuta sa-ti intaresti musculatura, insa ce rost are, daca toti muschii tai sunt ascunsi in spatele unui strat gros de grasime? Daca vrei sa ai un abdomen plat, nu abdomenele sunt solutia, ci exercitiile cardio practicate cu regularitate.

3. Petreci ore in sir la sala

Daca mergi la sala pentru a-ti reduce greutatea corporala, faci foarte bine. Specialistii spun ca nu trebuie sa petreci ore in sir la aparate, in speranta ca vei da jos toate kilogramele in plus in timp record. Solutia este sa petreci mai putin timp, dar sa-ti intensifici exercitiile. In acest fel, arzi mult mai repede caloriile.

4. Te axezi pe un singur tip de exercitii

Nu este indicat sa ramai fixata pe un singur tip de exercitii fizice pentru o perioada lunga de timp, deoarece organismul se va obisnui cu ele si nu va mai raspunde prompt. Pentru a slabi si a mentine greutatea dorita este bine sa-ti provoci constant organismul, pentru a-l determina sa arda grasimile acumulate.

5. Eviti greutatile, ca sa nu faci masa musculara

Exercitiile cardio sunt recomandate daca vrei sa slabesti, insa trebuie sa tii cont ca un rezultat optim nu inseamna doar scadere in greutate, ci si tonifierea corpului. Nu vrei sa ramai cu piele care atarna inestetic, nu? Pentru aceasta, este nevoie sa ridici greutati. Da, ganterele de care te feresti mereu deoarece crezi ca te vor face sa arati ca o culturista.

Specialistii spun ca greutatile nu iti vor defini si mari masa musculara, ci te vor ajuta sa-ti tonifici corpul. Este indicat sa apelezi la ajutorul instructorului. El va sti ce exercitii sa-ti recomande.

6. Nu faci sport, de teama sa nu mananci mai mult

Atunci cand faci sport, organismul tau arde foarte multe calorii si iti transmite semnale ca are nevoie de nutrienti, adica de mancare. Nu este cazul sa crezi ca daca faci sport vei manca mai mult. Ideea este sa ai o alimentatie sanatoasa si sa stii ce alimente trebuie sa-i oferi corpului tau. O alimentatie sanatoasa se va observa si dupa sedintele istovitoare la sala. Nu vei simti nevoia sa mananci mult si prost, ci putin si bine.



Autor: Laura Galan

Recomandari

Newsletter Ele.ro

/////////////////////////////////////
  • person

    "a￯n incona￯tient, nimic nu ia sfa￯ra￯it, nimic nu trece, nimic nu se uita￯."

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right