Alimente pentru un abdomen mai plat

Alimente pentru un abdomen mai plat
  calendar_month        
Atunci cand incerci sa scapi de burtica, caloriile nu sunt singurul factor de luat in considerare.

Trebuie deasemenea sa mananci o dieta sanatoasa si sa alegi alimente care te ajuta sa scapi de stratul adipos.

Iata cum alegi alimentele pentru a dobandi un abdoment mai plat .

Consuma cat mai multe legume si fructe. Inlocuieste granele si carbohidratii cu fructe si legume. Acestea contin fibre care te ajuta sa te simti satula. Deasemenea contin antioxidanti care previn acumularea de grasimi in jurul abdomenului.

Introdu mai mult seleniu in dieta. Acest mineral este pus in legatura cu cifre mai scazute ale obezitatii, in special grasimea abdominala . Este destul de greu sa primesti un aport suficient de seleniu numai prin dieta. Ia in considerare un supliment nutritiv pentru a atinge doza zilnica recomandata de 55mcg.

Consuma proteine. Acestea iti creeaza senzatia de satietate si iti dau un plus de energie. Toate acestea contribuie la pierderea in greutate per total.



Savureaza un pahar de vin la cina. Unele studii sustin ca un pahar de vin pe zi ne ajuta in lupta impotriva grasimii abdominale. Un pahar de 250 ml de vin pare sa fie cantitatea optima. Ai grija sa nu exagerezi totusi. Un pahar in plus de vin sau bere va adauga mai multe calorii si mai multi centimetri taliei tale.

Alege grasimile potrivite. Mananca grasimi monosaturate. Uleiul de masline este un exemplu bun. Grasimile din peste, nuci si tofu sunt considerate grasimi benefice. In acelasi timp, grasimile din cereale, uleiul de porumb, oua si produsele de patiserie ar trebui limitate.

Incearca sa primesti 25% din caloriile zilnice din proteine. Alege alimente precum peste, pui si iaurt.

Elimina complet grasimile procesate din dieta ta. Acestea nu au nici o valoare nutritionala - sunt doar calorii goale.

Recomandari

Newsletter Ele.ro

Blogging
  • person

    "never say "never" ..."

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right