Cele mai bune exercitii pentru tipul tau de silueta - Silueta Para

Cele mai bune exercitii pentru tipul tau de silueta - Silueta Para
  calendar_month        
Pentru a combate cat mai bine grasimea, trebuie sa stii ce silueta ai. Esti para, mar sau pastaie? Uita-te in oglinda, si dupa ce te lamuresti, fa exercitiile potrivite!

Silueta para

Daca ai corpul ca al lui J-Lo sau Beyonce, atunci esti o para. Perele sunt mai mici in partea de sus si au solduri proeminente. Ele tind sa aiba un metabolism incet. Strategia de lucru trebuie sa se concentreze pe dezvoltarea muchilor in partea superioara a corpului (brate, piept, umeri) pentru a echilibra silueta si a crea o forma de clepsidra. De aceea, ai nevoie sa combini exercitiile aerobice cu cele de forta.

Incearca exercitiile urmatoare de 3 ori pe saptamana. Fa cate 1-3 seturi a cate 20-30 repetari, cu pauze scurte intre seturi (maximum 60 secunde).

1. Fandare

Aceasta miscare te va ajuta sa-ti construiesti muschii fundului, coapselor si gambelor. Stai sus, cu picioarele apropiate si apoi ghemuieste-te incet. Adu mainile in partea de jos a tibiei, coloana vertebrala in pozitie verticala.

Cu genunchii indoiti, du piciorul drept in spate, astfel incat picioarele sa se apropie din nou din nou impreuna. Incruciseaza-ti piciorul drept in spatele celui stang, intr-o fandare de reverenta. Corpul tau ar trebui sa fie in pozitie verticala. Adu piciorul drept inapoi la pozitia initiala.

2. Ridicari de greutati cu genunchii sus

Stai cu picioarele departate la nivelul umerilor, pieptul sus si umerii inapoi. Tine o gantera de 2 kg in fiecare mana, cu palmele indreptate in sus.

Ridica genunchiul drept aducand in acelasi timp si palmele spre umeri (indoaie-ti coatele). Coboara-ti genunchiul drept si mainile simultan, cu o miscare lenta (numara pana la 2 in sus, si 2 in jos).

3. Ingenunchiere

Aceasta miscare iti lucreaza toti muschii umerilor, fiind benefica pentru a arata bine in maiouri si camasi fara maneci. Stai in genunchi, cu pieptul inainte, umerii trasi in spate, spatele drept si abdomenul incordat. Tine cate o gantera de 2 kg in fiecare mana la nivelul soldurilor, coatele usor indoite, cu palmele spre spate.

Ridica greutatile prin rotirea umerilor / coatelor, astfel incat palmele sa ajunga in fata la nivelul umerilor, mentinand genunchii indoiti.Trebuie sa vezi ganterele cu vederea periferica si sa le duci peste cap fara sa le arunci. Apoi, coboara ganterele incet pana la nivelul umerilor si roteste-ti mainile astfel incat palmele sa revina la pozitia initiala.

Afla care sunt cele mai bune exercitii pentru Silueta Mar !

Afla care sunt cele mai bune exercitii pentru Silueta Pastaie !

Autor: Nuage

Recomandari

Newsletter Ele.ro

[]';[][][][][]
  • person

    "a￯n incona￯tient, nimic nu ia sfa￯ra￯it, nimic nu trece, nimic nu se uita￯."

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right