Dieta pentru arderea grasimilor

Dieta pentru arderea grasimilor
  calendar_month        
Dieta pentru arderea grasimilor i-a ajutat pe foarte multi oameni sa scada in greutate. Creatorii dietei iti promit ca poti slabi pana la 6-7 kg intr-o luna.

Bazele dietei pentru arderea grasimilor

Dieta presupune urmarea unui regim cu 3 mese pe zi si 2 gustari, plus o activitate fizica moderata. Ai grija sa nu treaca mai mult de 4 ore intre mese pentru a pastra constant nivelul energetic al organismului, si daca nu vrei sa mananci sa iei macar o gustare.

Mesele trebuie sa fie constituite din: 30% proteine, 40% carbohidrati, 30% grasimi sanatoase.

Se recomanda si aportul de suplimente cu vitamine: calciu, magneziu, crom, coenzima Q10, acetil-L-carnitina, extract de ceai verde.

Dieta aceasta este similara cu dieta Zone .

Planul dietei

Micul dejun: 1 chifla din faina integrala, 1 lingura unt de arahide, 1 cana capsune, 1 cana lapte degresat sau de soia.

Gustarea de dimineata: 2 linguri stafide, 15 g alune.

Pranz: 100 g ton in apa, salata din diverse frunze verzi cu otet balsamic rosu, o jumatate de cana cu crutoane din grau integral.

Gustarea de dupa-amiaza: 5 biscuiti din cereale integrale, 15 g mozzarella.

Cina: legume cu creveti, o jumatate de cana cu orez fiert.

Recomandari

Aceasta dieta nu este una foarte restrictiva, caci ai voie sa gusti din toate grupele alimentare, atata vreme cat pastrezi proportiile recoamndate.

De aceea, te vei putea bucura de mese si nu te vei simti frustrata.

Se recomanda sa tii dieta timp de 4 saptamani, si in acest timp sa faci cate 300 minute de activitate fizica pe saptamana.

Recomandari